Ikk sjovt at være gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. oktober 2014

Anonym trådstarter

jeg synes i det store hele at det på ingen måde er sjovt at være gravid, jeg har altid fået at vide at det er dejligt at være gravid, men jeg synes det gør ondt hele tiden det niver og stikker konstant. 

jeg elsker at kunne mærke min søn men selv det synes jeg på en måde gør ondt.

jeg har generelt haft mange problemer i graviditeten, blødninger betændelse i hoften og nu har lægen sagt at jeg har yderligere smerter i hoften fordi min krop har svært ved at bære os begge, selvom jeg stort set ikk har taget på har tabt mig 2 kilo i min graviditet og sikkert mere for noget af vægten er min søns og det andet tilbehør. 

er der andre der har det som mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

jeg synes i det store hele at det på ingen måde er sjovt at være gravid, jeg har altid fået at vide at det er dejligt at være gravid, men jeg synes det gør ondt hele tiden det niver og stikker konstant. 

jeg elsker at kunne mærke min søn men selv det synes jeg på en måde gør ondt.

jeg har generelt haft mange problemer i graviditeten, blødninger betændelse i hoften og nu har lægen sagt at jeg har yderligere smerter i hoften fordi min krop har svært ved at bære os begge, selvom jeg stort set ikk har taget på har tabt mig 2 kilo i min graviditet og sikkert mere for noget af vægten er min søns og det andet tilbehør. 

er der andre der har det som mig ?

JA....

Jeg har en datter fra tidligere, men denne graviditet har slået mig helt ud...

Jeg var sikker inden jeg blev gravid igen på at jeg kun sku ha 2 ialt.. men nu er jeg 110% sikker... lige så lykkelig jeg er for at vi skal ha lillebror lige så meget glæder jeg mig til den her graviditet er ovre...

Min smerte tærskel er ekstrem høj, men jeg er HELT færdig 

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

JA....

Jeg har en datter fra tidligere, men denne graviditet har slået mig helt ud...

Jeg var sikker inden jeg blev gravid igen på at jeg kun sku ha 2 ialt.. men nu er jeg 110% sikker... lige så lykkelig jeg er for at vi skal ha lillebror lige så meget glæder jeg mig til den her graviditet er ovre...

Min smerte tærskel er ekstrem høj, men jeg er HELT færdig 

Ja kender det godt, er mit første barn og synes bare det hele tiden niver og stikker, har sagt til min mand jeg ikk vil have flere men lige så snart jeg har ham i armene om bestemmer jeg mig sikkert, men er ikk rart at have det sådan her hver dag have svært ved at gå fordi det gør ondt have ondt i maven fordi alt ændre sig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.