Min kæreste er i tvivl om han elsker mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jep... Det har han sagt! Vi havde i noget tid haft lidt krise, hvor vi begge gik hinanden lidt på nerverne og i den forbindelse kom vi til at snakke lidt om vores følelser for hinanden. Vi havde en periode hvor vi ikke havde så meget sex, og vi glemte generelt lidt vores følelser for hinanden - blev mere bare som venner.

Nå, men vi snakkede så om det, og har så haft det rigtig dejligt i et stykket tid nu, men han er stadig i tvivl om han egentlig elsker mig!??? Det kører rundt i hovedet af mig, for jeg kan jo ikke tvinge ham til at elske mig... Kan bare mærke at det gør mig rigtig ked af det! Er jeg ikke elskværdig? 

Vi har forresten et barn på halvandet år... Jeg vil jo bare så gerne have det til at fungere...men jeg ved ikke om jeg kan, hvis han ikke elsker mig  

Ville bare lige ud med det.. det er ikke ligefrem et emne der er nemt at snakke med venner/familie om... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

WilliamDSTN

Org pus dog.

kæmpe kram her fra 

Anmeld

6. oktober 2014

missyM

Anonym skriver:

Jep... Det har han sagt! Vi havde i noget tid haft lidt krise, hvor vi begge gik hinanden lidt på nerverne og i den forbindelse kom vi til at snakke lidt om vores følelser for hinanden. Vi havde en periode hvor vi ikke havde så meget sex, og vi glemte generelt lidt vores følelser for hinanden - blev mere bare som venner.

Nå, men vi snakkede så om det, og har så haft det rigtig dejligt i et stykket tid nu, men han er stadig i tvivl om han egentlig elsker mig!??? Det kører rundt i hovedet af mig, for jeg kan jo ikke tvinge ham til at elske mig... Kan bare mærke at det gør mig rigtig ked af det! Er jeg ikke elskværdig? 

Vi har forresten et barn på halvandet år... Jeg vil jo bare så gerne have det til at fungere...men jeg ved ikke om jeg kan, hvis han ikke elsker mig  

Ville bare lige ud med det.. det er ikke ligefrem et emne der er nemt at snakke med venner/familie om... 

Øv for et rigtigt trist oplæg. Jeg kan sagtens forstå at du er følelsesmæssigt forvirret og frustreret. I er simpelthen nød til at snakke om det igen, og sammen finde ud af hvad jeres "planer" er nu. 

Man kan ganskevist ikke tvinge folk til at elske en, MEN måske i kunne lave nogle ting sammen, som vil minde jer om at i elsker/savner det der har været før. 

Jeg håber rigtigt meget for dig/jer at i får det hele til at gå op i en højre enhed

Rigtigt stort knus til dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.