Ikke gravid endnu - men hvor stor var du i 12. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

CH2012

LouiseH85 skriver:

Hej,

jeg kastede meget op i uge 9-10hvorfor jeg på en uge gik fra 71 kg til 67,5 kg på en uge.

mit BMI lå inden vægttab på 26 hvilket ikke er faretruende, men da jeg havde graviditetssukkersyge med mit første barn bliver der holdt meget øje med vægt og kost.

Jeg synes maven er blevet meget hurtigere stor denne gang i forhold til sidst, selvom startvægt var 7 kg mindre.

Mange tak for svar

Det er også en del at tabe sig på en uge...
Lyder ikk sjovt med så voldsom kvalme

Men synes nu heller ikk din mave er så stor på det tidspunkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

CH2012

M (: skriver:

Man kunne stadig intet se, da jeg var i uge 12. Jeg var normalvægtig. 

Mange tak for svar Og godt

Anmeld

6. oktober 2014

Miss Church

CH2012 skriver:

To fylder vel også en del, kunne jeg forestille mig? Man kan i hvert fald godt se maven Hehe... Men en rigtig fin mave!

Det forestiller jeg mig Men tror det er meget forskelligt 

Anmeld

6. oktober 2014

Miss Church

M (: skriver:

Man kunne stadig intet se, da jeg var i uge 12. Jeg var normalvægtig. 

Du var da faktisk langt henne før maven viste guldfisken aka. Hjalte  Men pludselig eksploderende den, vel nærmest fra den ene dag til den anden, som jeg husker det 

Anmeld

6. oktober 2014

CH2012

Miss Church skriver:

Det forestiller jeg mig Men tror det er meget forskelligt 

Ja, selvfølgelig - det tænker jeg også

Anmeld

6. oktober 2014

anonym10101

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen

Jeg er ikk gravid endnu - af hvad jeg ved... Men jeg tænkte på - jer som har lidt meget for mange kilo på kroppen - hvor store var I da I var i 12. uge?

Vil I være søde at ligge billeder op?

Er spændt på hvor meget man kan se det på det tidspunkt...

Det lignede bare en minibule over skambenet, lidt alla man ser ud efter julemaden :-D

Anmeld

6. oktober 2014

M (:

Miss Church skriver:

Du var da faktisk langt henne før maven viste guldfisken aka. Hjalte  Men pludselig eksploderende den, vel nærmest fra den ene dag til den anden, som jeg husker det 

Ja, jeg var ca halvvejs før man begyndte at kunne ane en babybule - men efter uge 25-ish gik det rimelig stærkt! 

Anmeld

6. oktober 2014

Emilie91

Jeg er overvægtig. Jeg har indtil videre tabt 5 kilo. Mange har siden jeg var 10 uger henne kommenteret min mave og sagt at man godt kan se jeg er gravid (første gangs). Men nu hvor jeg er 13 uger henne så er den meget normal og ligner bare en almindelig kage mave hehe .... 

Anmeld

6. oktober 2014

CH2012

emiliedamm skriver:

Jeg er overvægtig. Jeg har indtil videre tabt 5 kilo. Mange har siden jeg var 10 uger henne kommenteret min mave og sagt at man godt kan se jeg er gravid (første gangs). Men nu hvor jeg er 13 uger henne så er den meget normal og ligner bare en almindelig kage mave hehe .... 

Okay.... Det bliver altså spændende og se hvor meget man kan se på mig, når det engang bliver min tur

Anmeld

6. oktober 2014

Snevejr84

Jeg havde ikke taget på der og var kun oppustede. Livmoderen er ikke stor nok endnu. Det er først fra uge 14/15 stykker den begynder at vokse rigtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.