Arbejde på sikret afdeling og barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. oktober 2014

Linkaa

Hej med jer

Jeg er ca 6+0 i dag, og derfor har vi ikke sagt det til nogen endnu. Det er en glædelig nyhed, men havde alligevel ikke regnet med gevinst ved første forsøg Som I alle ved, har man hurtigt en masse tanker osv. og mine går pt. på hvornår man normalt går på barsel når man arbejder på sikret afdeling for unge kriminelle - nogen der ved det? Eller om det er ligesom alle andre steder?

jeg skal til lægen på torsdag, og så regner jeg med at fortælle det til chefen... Er spændt på hvad han siger, da jeg stadig ikke er færdig med 3 mdr. prøvetid

God dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

LouiseEm

Linkaa skriver:

Hej med jer

Jeg er ca 6+0 i dag, og derfor har vi ikke sagt det til nogen endnu. Det er en glædelig nyhed, men havde alligevel ikke regnet med gevinst ved første forsøg Som I alle ved, har man hurtigt en masse tanker osv. og mine går pt. på hvornår man normalt går på barsel når man arbejder på sikret afdeling for unge kriminelle - nogen der ved det? Eller om det er ligesom alle andre steder?

jeg skal til lægen på torsdag, og så regner jeg med at fortælle det til chefen... Er spændt på hvad han siger, da jeg stadig ikke er færdig med 3 mdr. prøvetid

God dag

Man har jo ikke mere barsel end andre, tænker jeg. 

Det kommer vel an på om det er offentligt eller privat, og hvordan overensstemmelsen er i din fagforening

Anmeld

6. oktober 2014

M (:

Linkaa skriver:

Hej med jer

God dag

Tillykke med den lille spire. 

Du er godt klar over, at du ikke er forpligtet til at fortælle nogen før seneste 3 mdr før termin? 

Anmeld

6. oktober 2014

DortheL

Linkaa skriver:

Hej med jer

God dag

Jeg arbejder inde for psykiatrien. På en afdeling for domsanbragte var en kvinde for nylig gravid- hun blev faktisk rokeret over på en anden afdeling, for at sikre hende og barnet :-) 

Og så synes jeg bestemt du skal vente med at sige noget til chefen til du er ovre de tre måneders prøvetid! ;-) 

og mange gange tillykke! :-) 

Anmeld

6. oktober 2014

Noahmor

Linkaa skriver:

Hej med jer

God dag

Nu ved jeg jo ikke, hvor slemme de unge er. Men er ret sikker på at på en institution på Fyn bliver man sygemeldt med det samme, man fortæller man er gravid. Men det er så også nogle af de værste i Danmark. 

Har din arbejdsplads ikke en procedure for, hvad de plejer? 

Anmeld

6. oktober 2014

Linkaa

Jo det tror jeg de har, men har ikke lige nogen kvindelige at snakke med om det pt Og eftersom det er unge kriminelle i varetægtssurrogat, som afventer dom, vil jeg samtidig ikke sætte noget på spil ved at vente for længe... Jeg er super glad for jobbet, men synes bare at have hørt man skal tidligere fra på sådanne udsatte job. Det er en institution ligesom Egely på Fyn, stenvsfortet, sønderbro osv. hvor de sidder for mord mm.

jeg er i syv sind om hvornår jeg skal sige det til chefen..

Anmeld

6. oktober 2014

Noahmor

Linkaa skriver:

Jo det tror jeg de har, men har ikke lige nogen kvindelige at snakke med om det pt Og eftersom det er unge kriminelle i varetægtssurrogat, som afventer dom, vil jeg samtidig ikke sætte noget på spil ved at vente for længe... Jeg er super glad for jobbet, men synes bare at have hørt man skal tidligere fra på sådanne udsatte job. Det er en institution ligesom Egely på Fyn, stenvsfortet, sønderbro osv. hvor de sidder for mord mm.

jeg er i syv sind om hvornår jeg skal sige det til chefen..

Det var Egely jeg snakkede om, så hvis det er unge i samme kaliber, ville jeg skynde mig at få en snak med chefen. 

Anmeld

6. oktober 2014

Linkaa

Ja tror jeg også jeg gør, da jeg vil føle mig mest tilpas med at være åben for alles skyld. Skal til lægen på torsdag, og så fortæller jeg ham det derefter

Tak fordi I læser med og giver råd

Anmeld

6. oktober 2014

LinLin

DortheL skriver:

Jeg arbejder inde for psykiatrien. På en afdeling for domsanbragte var en kvinde for nylig gravid- hun blev faktisk rokeret over på en anden afdeling, for at sikre hende og barnet :-) 

Og så synes jeg bestemt du skal vente med at sige noget til chefen til du er ovre de tre måneders prøvetid! ;-) 

og mange gange tillykke! :-) 

Hvordan skal hun kunne blive rokeret rundt, hvis hun skal vente med at sige noget!?  Det gør man vel ikke bare....

ts: jeg var i praktik på et botilbud for voksne udviklingshæmmede med autisme og valgte tidligt (før nf) at sige det til mine leder og kolleger da der var en beboer der slog. Hende blev jeg efterfølgende skånet for at have!

så jeg ville sige det før de tre mdr - skulle ikke risikere at der skete noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.