i feel so preggo p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
5 svar
1 synes godt om
6. oktober 2014

Kamulla

Årh.. murren i underlivet, øget udflåd og oppustet mave gang mass pt.. har nu skrevet ril min læge da den da er helt gal føler jeg.. jeg får mens hver mdr og og på p-piller. . Og har ikke kæreste.. ude på hver side ved hoftebenene er musklerne?? Pas.. hævet og hårde så man kan se det.. 

Vedhæfter billeder fra idag stående, liggende og så som jeg normalt ser ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Miss Church

Kamulla skriver:

Årh.. murren i underlivet, øget udflåd og oppustet mave gang mass pt.. har nu skrevet ril min læge da den da er helt gal føler jeg.. jeg får mens hver mdr og og på p-piller. . Og har ikke kæreste.. ude på hver side ved hoftebenene er musklerne?? Pas.. hævet og hårde så man kan se det.. 

Vedhæfter billeder fra idag stående, liggende og så som jeg normalt ser ud

Øv da  Det er træls. Håber du får lidt afklaring på det hele

Anmeld

6. oktober 2014

Missy_B

Har du prøvet at tage en test?

Anmeld

6. oktober 2014

Kamulla

Missy_B skriver:

Har du prøvet at tage en test?

tænker det må være noget ubalance eller andet og ikke en graviditet, tager mine p-piller indefor samme tidsrum hver aften og får min mens hver måned.. og nogle mdr siden jeg sidst var sammen med en, så mit gæt vil ikke være dette... men noget der klart skal tages op med lægen da det da ikke er fedt at gå og se sådan ud og have denne murren samt øget udflåd

Anmeld

7. oktober 2014

Lotus86

Synes da du skal tage en test, det er jo hørt før, at kvinder haft regelmæssige blødninger selvom de var gravide.

Anmeld

7. oktober 2014

Kamulla

Lotus86 skriver:

Synes da du skal tage en test, det er jo hørt før, at kvinder haft regelmæssige blødninger selvom de var gravide.

Nu skal jeg til lægen fredag. . Så ser vi hvad det er for tror bestemt ikke der er en baby i mig måske det er ønsketænkning hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.