Bumbo stol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Er der nogen som har nogen erfaringer med dem???

Alexander er nu 16 uger og har nået en træls alder,hvor han er mega nysgerrig,men stadig ikke kan sidde selv,og han gider ikke sidde særlig længe af gangen på skødet.Så er der kun hans skråstol tilbage,og der kan han bare ikke se så meget når han sidder i.
Så jeg tænkte om det måske var en ide indtil han kan sidde selv...har både læst godt og skidt om dem,så jeg ved ikke rigtig...har også læst at man ikke kan bruge dem hvis baby har alt for tykke lår,og well,Alexanders er nok lige i den tykke ende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

christina2412

hejsa.
jeg kender ikke så meget til den, min lille søster brugte den til sin søn,hun var enormt glad for den, nu har jeg fået den da jeg skal have en søn her d 12/11.
jeg kan godt se den er lidt smal foroven der hvor benene skal ind, men der er foroven, forneden syntes jeg der er ok plads.hun brugte den også i barnevognen nogen gange i stedet for de er pakket ind i puder dyner osv, for at blive siddende oppe. håber det kan hjælpe dig lidt.
mvh christina.

Anmeld

21. august 2009

Christinahr

Vi har haft en både til den store og nu igen til lillemanden. Vi er såååå glad for den. Den kan stå overalt, køkkenbor (når jeg står ved siden af og ordner grønt f.eks.).... hov ungerne kalder.... vender tilbage

Anmeld

21. august 2009

Heidi.

Jeg havde en til Phillipa da hun var lille, og det var nok den bedste invistering jeg nogensinde har lavet til babyudstyr..

Anmeld

21. august 2009

NaFe

Jeg bruger den også rigtig meget til feluca....nem a tage med rundt til familie, og kan stå alle steder evt på bordet og kan følge med i det hele så...syntes den er rigtig smart...

Anmeld

21. august 2009

Balderson

Super tråd ;0)

Har selv gået og tænkt det samme...

Jeg har spurt forskellige forhandler af babyudstyr og der er delte meninger omkring den stol...

Nogle vil slet ikke anbefale den eller have den i deres butik og andre har fortalt at de først vil sætte barnet i den, når de kan sidde selv....

Så jeg skal bestemt lige følge med på denne tråd, for det er jo et oplagt ønske i barsel el. dåbsgave....

Anmeld

21. august 2009

LotteGabriella

Pernilleh skriver:

Er der nogen som har nogen erfaringer med dem???

Alexander er nu 16 uger og har nået en træls alder,hvor han er mega nysgerrig,men stadig ikke kan sidde selv,og han gider ikke sidde særlig længe af gangen på skødet.Så er der kun hans skråstol tilbage,og der kan han bare ikke se så meget når han sidder i.
Så jeg tænkte om det måske var en ide indtil han kan sidde selv...har både læst godt og skidt om dem,så jeg ved ikke rigtig...har også læst at man ikke kan bruge dem hvis baby har alt for tykke lår,og well,Alexanders er nok lige i den tykke ende

vi har selv en, som i princippet er rigtig god, men Daniella fandt hurtigt ud af at hvis hun strækte sig og gjorde sig helt stiv som et brædt, så kunne hun komme ud af den....hun ville nemlig IKKE sidde i den da hun var mindre!!!!! Og så er den jo ligesom ikke specielt effektiv Vi har givet den til hendes farfar og farmor da de også har et barnebarn som er 2,5 måned yngre end Daniella og han vil gerne sidde i den

Anmeld

21. august 2009

SpunkenJo

Alttså Sp, fys og alle dem der fraråder brugen af den.
Den fastlåser barnet i sine bevægelser, og dermed sin udvikling.

Jo jo, tænker jeg så, men hva så med skråstolen, det er da samme problem....

Vi har selv en Bumbostol, og er først lige gået i gang med at bruge den. Jeg er enig i ovenstående, men men men det er jo heller ikke meningen bebs ska side i den fra morgen til aften. Det er jo netop, når er i køkkenet og skal ordne nogle ting, i kælderen med vasketøjet el. lign.

Vi har den osse med bordet til. Tror det er smart, for så ved man lige hvor han er , mens han står der på gulvet, og jeg med ryggen til ved gryderne.

Så her, er vi indtil videre glade for den, men tænker meget på, at det ikke skal være for ofte eller for længe han sidder i den.

Knus Jo
- ved at blive fan af "potten" alias bumboen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.