Gravid eller ej :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
12 svar
1 synes godt om
6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej med jer :-) 

Jeg har nu testet lidt her de sidste 3 dage, da jeg har haft lidt pletblødning og har haft næry venskab med toilettet ;-) Den første test var positiv på et minut, dog var stregen meget utydelig. Både igår og idag var testen negativ (syntes dog godt man kunne ane noget, men en streg var det ikke.) Men på det 5. Minut, var begge tests positive. Det billede jeg har uploadet her, er taget idag og derfor er stregen fra den første blevet noget svær at få med på billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

CH2012

Jeg har desværre meget svært ved at se to streger...

Anmeld

6. oktober 2014

Nystart

Kan desværre ikke se 2 streger 

Anmeld

6. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej med jer :-) 

Jeg har nu testet lidt her de sidste 3 dage, da jeg har haft lidt pletblødning og har haft næry venskab med toilettet ;-) Den første test var positiv på et minut, dog var stregen meget utydelig. Både igår og idag var testen negativ (syntes dog godt man kunne ane noget, men en streg var det ikke.) Men på det 5. Minut, var begge tests positive. Det billede jeg har uploadet her, er taget idag og derfor er stregen fra den første blevet noget svær at få med på billede.

Kan vi ikk få et billled hvor de er lidt tættere på ? man kan slet ikk se noget ?

Anmeld

6. oktober 2014

Baby15

Kan kun se en streg  

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Her er den fra den 4.

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Og her er den fra idag :-) 

Anmeld

6. oktober 2014

Røverdatter

På de sidste to billeder du har lagt ind, aner jeg faktisk streg nr. 2 Håber for dig at den er der 

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

På de sidste to billeder du har lagt ind, aner jeg faktisk streg nr. 2 Håber for dig at den er der 

Det er bare super svært at få med på billedet, da de er noget utydelige. Har bare aldrig set så meget som skyggen af en streg før, hverken indefor eller efter tid - nu har jeg det på dem alle 3. :-) 

Anmeld

6. oktober 2014

komodo

jeg kan desværre heller ikke se nogen nummer to streg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.