hjælp til farve valg :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Ronja_R

Jeg ville vælge den jadeblå/grønne til puder, sengetæppe etc. 

Og så de orange farver til sådan nogle nips og en lampe. 

De to farver passer sammen nemlig også utrolig godt til det rå træ-look, og de komplimenterer hinanden perfekt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Kay

rkr skriver:

Jeg ville vælge den jadeblå/grønne til puder, sengetæppe etc. 

Og så de orange farver til sådan nogle nips og en lampe. 

De to farver passer sammen nemlig også utrolig godt til det rå træ-look, og de komplimenterer hinanden perfekt. 

Tak vi har snakket lidt om den jade blå og så en støvet lilla  

Anmeld

13. oktober 2014

lineog4

Synes bordet og grenen taler imod skabet - naturen mod industrien. Så i stedet for farver ville jeg nok lege lidt med den kontrast og holde mig i sort/hvis med strømlinede eller grafiske mønstre og helt sort fx og så bryde det med en pude alla den her:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40286802/

Men ellers ville jeg max bryde med en farve. Vi bryder vores sort og hvide med lilla (i alle nuancer) og netop også med lidt barnligt/romantisk blomsterting for det ikke skal blive så sort/hvidt. Derudover bruger vi børnekufferter som senge orde igen for at få et lidt barnligt islæt.

Anmeld

13. oktober 2014

Kay

lineog4 skriver:

Synes bordet og grenen taler imod skabet - naturen mod industrien. Så i stedet for farver ville jeg nok lege lidt med den kontrast og holde mig i sort/hvis med strømlinede eller grafiske mønstre og helt sort fx og så bryde det med en pude alla den her:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40286802/

Men ellers ville jeg max bryde med en farve. Vi bryder vores sort og hvide med lilla (i alle nuancer) og netop også med lidt barnligt/romantisk blomsterting for det ikke skal blive så sort/hvidt. Derudover bruger vi børnekufferter som senge orde igen for at få et lidt barnligt islæt.

Ja det er meget kontrast i materialer også derfor jeg tænker en enkel farve i forskellige nuancer... og gerne ikke en for kold farve og ja gerne noget der blødgøre det lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.