Mavesyre og opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

LouiseH85

May86 skriver:

Kvalmen er heldigvis på retur her. Selvom jeg lige nu oplever kvalme, fordi jeg ikke rigtigt har hverken mad eller væske i maven. Det hjalp for mig at spise 2 store krydderboller med smør om morgenen. Kiks mv. havde ingen virkning. Som om de ikke mættede nok... 

Mandlerne hjælper og manden er sendt efter agurk og banan. Men skal jo nærmest spise mandler hver halve time. Må hellere ringe til lægen i morgen  Jeg arbejder som myndighedsperson og er på hjemmebesøg, hvor jeg er tovholder, mødeleder og træffer afgørelser. Kan ikke sidde der og være nødt til at fare ud på toilettet i tide og utide 

Mandler, agurk, banan og krydderboller lyder da super 

Hvis du kan holde det nede.

det er begrænset hvad jeg må spise grundet tidligere graviditetsukkersyge (feks ingen yoghurt/mælkesukker om morgenen) og oveni har jeg idag fået konstateret noget i nyrerne så jeg pt ikke må spise rødt kød (kun kød og fisk i små mængder), ingen juice, sodavand, bønner, asparges og mere.

så synes faktisk det er lidt noget møg lige nu.

På den anden side, da jeg fik mit første barn vejede jeg mindre end før jeg blev gravid. Det tror jeg ikke mange kvinder får fornøjelsen af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

May86

LouiseH85 skriver:

Mandler, agurk, banan og krydderboller lyder da super 

Hvis du kan holde det nede.

det er begrænset hvad jeg må spise grundet tidligere graviditetsukkersyge (feks ingen yoghurt/mælkesukker om morgenen) og oveni har jeg idag fået konstateret noget i nyrerne så jeg pt ikke må spise rødt kød (kun kød og fisk i små mængder), ingen juice, sodavand, bønner, asparges og mere.

så synes faktisk det er lidt noget møg lige nu.

På den anden side, da jeg fik mit første barn vejede jeg mindre end før jeg blev gravid. Det tror jeg ikke mange kvinder får fornøjelsen af..