Hej.
Jeg er virkelig den lykkeligste kvinde på hele jorden lige nu, er nu i 10. uge og alt forløber så vidt jeg kan se meget normalt.
Har fundet ud af at de blødninger jeg havde tidligere ikke var noget som helst farligt, men nok bare var rester af blodet der skulle ha været ude ved de sidste to menstruationer, der ikke kom heldigvis. Dog har jeg ikke haft den helt vilde kvalme, kastet op måske 3 dage ikke ud i et rap... men tænker nu at jeg var nok bare heldig så og min bette baby ikke gør så meget skader på det punkt der, men brysterne, hold nu op de kan da være ømme 
Da dette er min 3. graviditet og den eneste der er gået over 7. uge så ja så føler jeg mig sq som den lykkeligste og heldigste kvinde på jorden, selvom at jeg skal gå denne drøm igennem uden en mand, men med støtten fra familie og venner 
Men en ting savner jeg lige nu, det er min fitness træning... jeg stoppede fordi at jeg blødte en lille bitte smule, men det var jo nok ikke fordi at jeg pressede for meget, men igen blot ganske uskyldig blødning. Så er der nogen der kan svare mig på hvor meget må jeg træne? Jeg tænker at jeg vil gå i fitness igen når jeg er over de her første 3 måneder.
En helt anden ting... er så glad, skal ind til min læge i morgen for første graviditets undersøgelse 

Undskyld den længere besked her, men jeg er bare så glad
Anmeld