udredning for barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg synes det er hårde tider med hensyn til at blive udbredt for barnløshed. Det er min mand der er 'problemet' her og hvordan støtter i jeres mand jer der er kommet igennem det?

Jeg kan slet ikke vente med at blive udredt så vi kan komme i behandling. Vi har prøvet selv i et år uden held og derfor søgt lægehjælp. Hvad kan jeg gøre for at speede tiden op?

Jeg er også interesseret i at hører om positive forløb for jer der har Været igennem det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

tweety2060

Det er aldrig sjovt når det ikke lykkes på den naturlige måde

♥ 

Her er det også manden der ' er problemet' men egentlig er det et fælles problem for jeg er ikke super til at tage imod. Og da det er et fælles ønske blev det også et fælles begrænsning. Han blev meget ked af det og så lidt sort på det hele men jeg blev bed med at pointerer st det er fælles.  Han blive trist da han så det medicinske jeg skulle tage pga ' af ham'....

Der er mange råd: kanonkuren, selen, baby klister mm men jeg synes det er vigtigere med sund kost ingen røg og så lyt til klinikken. ... 

Pøj pøj

Anmeld

6. oktober 2014

grinny

Her er det også manden. Jeg har hele tiden prøvet på at få ham til at forstå han IKKE selv er skyld i det, men at hans kvalitet bare er dårlig - han drikker ikke, har aldrig røget, går ikke i stramme bukser osv. osv., så han kan virkelig ikke gøre for det.

Men det er svært for det rammer dybt i en mand når han ikke selv kan.

Anmeld

6. oktober 2014

Bph80

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg synes det er hårde tider med hensyn til at blive udbredt for barnløshed. Det er min mand der er 'problemet' her og hvordan støtter i jeres mand jer der er kommet igennem det?

Jeg kan slet ikke vente med at blive udredt så vi kan komme i behandling. Vi har prøvet selv i et år uden held og derfor søgt lægehjælp. Hvad kan jeg gøre for at speede tiden op?

Jeg er også interesseret i at hører om positive forløb for jer der har Været igennem det

Hej 

Vi har også haft det svært med alt det baby projekt. Vi har kun været til den første samtale. Hvor de sagde at alt så fint ud ved os begge. Men det har bare ikke rigtig lykkes for os. De vil gerne inseminaser os men da min vægt var over 30 bmi skulle jeg tabe mig inden vi kunne komme i behandling. Det var kun sølle 4 kg jeg skal tabe mig. Men det er sq meget svært. Har nu været på kur i 3 uger og har tabt mig 2,5 kg. Så mangler 1,5 kg. Vi kan først håber komme til i næste måned. Nå men tilbage til det med problemer og følelser. Inden vi fik taget sædprøve og tjekket alt var vi noget nede. Det vil sige min kæreste var meget nede, han troede det var ham der var noget galt med. Det er ikke nemt at finde noget om de følelser mænd har på nettet. Men heldigvis har min chef gået igennem det samme som mange af os her inde. Så heldigvis kan jeg søge råd og hjælp ved ham. Men godt vi har disse forum 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.