Andre med fysisk hårdt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. oktober 2014

Flødebollen

Halløjsa de damer

et spørgsmål herfra: 

er der nogle af jer, der har fysisk hårdt arbejde og som vel og mærke er gravide? 

Jeg lytter naturligvis til min krop, men tænker samtidig på, hvor meget jeg må osv.

Vil gerne høre fra andre gravide med hårdt arbejde - hvordan de greb det hele an? 

Er 'kun' 5+4 i dag, så der er en naturlig nervøsitet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Signe-bine

Jeg er gartner, det må siges også at være hårdt fysisk. Indtil videre tænker jeg kun over det mest tunge løft, så får jeg hjælp så jeg ikke bærer alene eller lader helt være :-) Men ellers tænker jeg ikke så meget over det endnu. Jeg stoler på min krops signaler og lytter til dem. Det tror jeg er det eneste man kan gøre, og det gør du jo allerede :-) De ligger godt beskyttet inde i maven endnu, når ikke vi er længere i graviditeten. Jeg nyder bare den friske luft og at jeg bevæger mig meget, og tænker det er rigtig godt for babyen ;-)

Anmeld

6. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hej, jeg har også er fysisk hårdt arbejde. Jeg lyttede til kroppen, og løftede mindre a gangen. Men, måtte nu stadig sygemeldes fra uge 25 da jeg fik smerter når jeg kom hjem og det var ikke rigtig muligt at aflaste mig mere end jeg blev. det bedste vil klart være hvis du kan have en kollega ved dig hver dag til at tage det tungeste. 

Anmeld

6. oktober 2014

CaWi

Jeg havde, med bla tunge løft (op til 25 kg sække) jeg løftede lidt mindre end jeg plejede, og kollegaerne var gode til at tage det seje læs.

Da jeg var 6 mdr henne blev jeg sygemeldt pga begyndene bækkenløsning, så efter en hel arbejdsdag var jeg helt smadret (pga mange benløft)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.