Er det kun mig der er bange for de satans kryb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Guldet

Åhh skulle lige til at gå i seng..  og da jeg kommer ud i gangen er der 3 store stankelben.. ! og en flyver lige ind i mig! åh.. jeg flyver næsten ud af gangen.. ! Føj Føj.. Kan ikke ha de er der.. og vil ikke sove før de er væk.. Men jeg tør ikke at daske til dem..

Er det kun mig der er en piv skid..

Ps. er sku lidt en piv skid.. har altid set mariehøner som et okay insekt.. men nu kan jeg overhoved ikke have dem, bliver også helt panisk når der er en der sætte sig på en...

Hilsen piv skiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

mariamiss6

jeg blver lidt forskrækket, men kan sagtens vifte dem væk selv,

Anmeld

21. august 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg har 3 kategorier:

1. stankelben, mariehøns, blomsterbier etc. Dem kan jeg håndtere. Jeg bliver forskrækket hvis de flyver ind i hovedet på mig, men jeg er ikke decideret bange for dem.

2. små eddekopper (de der stankelbens-agtige nogen, bare uden vinger), biller større end ½ cm, hvepse, bier, brumbasser, larver osv. Bryder jeg mig absolut ikke om!!! Forsvinder jeg gerne hurtigst muligt fra.

3. Edderkopper!!!!!! Jeg går i PANIK-mode, hjertet springer et slag over og jeg kan blive ret hysterisk hvis manden ikke er fremme hurtigt nok I går sad der en i badeværelset, selve kroppen var vel på størrelse med en 2-krone, men så havde den nogle fede lange ben. Fååårk den var ulækker, og jeg var så tæt på at tude! Selv kæresten synes den var lidt ulækker - især da den løftede forbenene i angreb mod ham SÅ de næste dage skal hele badeværelset inspiceres når jeg skal derud...

Anmeld

21. august 2009

bette

cmks2007 skriver:

Jeg har 3 kategorier:

1. stankelben, mariehøns, blomsterbier etc. Dem kan jeg håndtere. Jeg bliver forskrækket hvis de flyver ind i hovedet på mig, men jeg er ikke decideret bange for dem.

2. små eddekopper (de der stankelbens-agtige nogen, bare uden vinger), biller større end ½ cm, hvepse, bier, brumbasser, larver osv. Bryder jeg mig absolut ikke om!!! Forsvinder jeg gerne hurtigst muligt fra.

3. Edderkopper!!!!!! Jeg går i PANIK-mode, hjertet springer et slag over og jeg kan blive ret hysterisk hvis manden ikke er fremme hurtigt nok I går sad der en i badeværelset, selve kroppen var vel på størrelse med en 2-krone, men så havde den nogle fede lange ben. Fååårk den var ulækker, og jeg var så tæt på at tude! Selv kæresten synes den var lidt ulækker - især da den løftede forbenene i angreb mod ham SÅ de næste dage skal hele badeværelset inspiceres når jeg skal derud...

kunne ikke være mere enig med dig..

Anmeld

21. august 2009

Tynen

NIX!!
Jeg er SÅ bange for stankelben (Faktisk mere end edderkopper) og det er nok verdens mest ligegyldige dyr!
Hvad kan de egentlig???!

For mig er det bare nok at de flyver helt ukontrolleret rundt i lokalet, ind i folk, ind i vægge, fjernsyn m.m. og gerne uden alle ben intakte..
ARHMEN..
De er så nasty og jeg kan på trods af BL stadig formå at springe så hurtigt op af fifaen når jeg spotter en at jeg nærmest invaliderer mig selv en uges tid efter

Håber virkelig ikke Stella ser mig når jeg skrigende flygter gennem lokalet.. Hun vil jo blive traumatiseret for livet og jeg ønsker virkelig ikke hun skal være lige så bange som jeg er.

Anmeld

21. august 2009

Guldet

NIX!!
Jeg er SÅ bange for stankelben (Faktisk mere end edderkopper) og det er nok verdens mest ligegyldige dyr!
Hvad kan de egentlig???!

For mig er det bare nok at de flyver helt ukontrolleret rundt i lokalet, ind i folk, ind i vægge, fjernsyn m.m. og gerne uden alle ben intakte..
ARHMEN..
De er så nasty og jeg kan på trods af BL stadig formå at springe så hurtigt op af fifaen når jeg spotter en at jeg nærmest invaliderer mig selv en uges tid efter

Håber virkelig ikke Stella ser mig når jeg skrigende flygter gennem lokalet.. Hun vil jo blive traumatiseret for livet og jeg ønsker virkelig ikke hun skal være lige så bange som jeg er.

lige nøjagtig!  Det flyver nærmest i blinde.. og hvorfor skal de altid præstere at flyve ind i mig??

Kæresten fløj rundt i soveværelset igår.. for at fange de klamme bæster.. Jeg skulle sgu ikke sove derinde hvis de ikke kom ud! Så imens han fangede de klamme bæster .. stod jeg skrækslagen på den anden side af døren!!

Hmm ja det er måske pjat., åh men de er altså så klamme.. jeg synes de ligner edderkopper med vinger..

Anmeld

21. august 2009

Pia.

Kan slet ikke klare insekter... store eller små jeg er ligeglad.... små kryb der kan flyve, eller mere end 4 ben så er jeg smuttet... tjekker alt før jeg går ind i et rum... tjekker dyner, puder m.m inden jeg går i seng og skulle det ske jeg støder på et af de små kryb, så går jeg helt i panik.... fy for pokker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.