Anonym skriver:
Er jeg den eneste der stadig får et sug i maven når den der første kærlighed dukker op som venneforslag på fb, eller lign? Det endte ret grimt og fik aldrig rigtig en officiel afslutning. Vores venner prøvede ivrigt at splitte os, misforståelser, og splid, sårede følelser og stolthed fik os til at vende ryggen til hinanden. Og nu her hvor min mand og jeg har ramt syvårskrisen, tænker jeg tit på om jeg begik en fejl ved at være så skide stolt og stædig. :-S
Ens første store kærlighed vil vel altid være noget særligt.. Min første store kærlighed var jeg sammen med i næsten 4 år, han var min første rigtige kæreste og han var den første, jeg boede sammen med.. Så ham vil jeg da aldrig nogensinde glemme og han vil altid have en plads i mit hjerte, på en eller anden måde.
Ikke fordi jeg har følelser for ham den dag idag, bestemt ikke. Men han har alligevel været med til at gøre mig til den, jeg er idag. Både på godt og ondt. Jeg var sammen med ham fra jeg var 17 til 21.
Jeg får ikke et sus i maven, når jeg ser ham. Tværtimod så er jeg super taknemmelig for, at tingene gik som de gjorde og at vi gik hver vores vej. For ellers var jeg jo ikke endt sammen med min nuværende kæreste, som jeg venter et barn sammen med.. 
Jeg tror på, at alting har en mening. Og der er en grund til, at han er min eks.. Jeg har nemlig fundet min eneste ene og det er ham, jeg er sammen med den dag idag 

Anmeld