Står fast i bækken, hvornår fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. oktober 2014

JGeo

Hej piger 

hvor længe gik det fra I fik beskeden om, jeres barn stod fast i bækkenet til I fødte?

Jeg er 1. gangs gravid i uge 36+4, og min lille pige har stået fast i bækkenet i nogle dage nu. 

Så jeg er lidt spændt på at høre, hvor lang tid I gik inden I fødte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Isabella_mor

JGeo skriver:

Hej piger 

hvor længe gik det fra I fik beskeden om, jeres barn stod fast i bækkenet til I fødte?

Jeg er 1. gangs gravid i uge 36+4, og min lille pige har stået fast i bækkenet i nogle dage nu. 

min baby i maven har stået fast i bækkenet i en del uger efterhånden og jeg er 40+5 idag.. så det er ikke til at vide.

Anmeld

5. oktober 2014

EnGodMor

Det er meget normalt at babyen sætter sig fast i bækkenet fra uge 36 af, det betyder slet ikke at babyen bliver født før  tid overhovedet. 

Anmeld

5. oktober 2014

-Sigrid-

Omkring 8 uger  - ville hellere at det havde været omkring 4, gik til 41+1.

Med storesøster var det omkring 6 uger 

Anmeld

6. oktober 2014

Signe-bine

Min datters hoved stod fast i uge 32 mener jeg det var, og jeg fødte 39+1

Anmeld

6. oktober 2014

BigHope13

Her stod bassen klar i bækkenet i uge 33+ og blev sat igang 41+3, fødte samme dag

Anmeld

6. oktober 2014

Clisolka

JGeo skriver:

Hej piger 

Her satte storesøster sig fast omkring uge 32-33 - jeg blev sat i gang 39+4, og hun er født dagen efter 

Lillebror til gengæld, han var lang tid om at sætte sig fast, det var et par uger før fødslen. Han er født 39+4 

Anmeld

6. oktober 2014

Kamulla

Noah stod fast allerede 34+1 da jeg var til jordemoder.. Han er født 40+4

Anmeld

6. oktober 2014

JGeo

Ja okay.. Så kan jeg godt se det ikke er nemt at "forudse" hvor lang tid der ca. er tilbage.. Hehe

Jeg er bare så utålmodig 

Anmeld

6. oktober 2014

Chevro

JGeo skriver:

Hej piger 

Fik at vide næsten 3 måneder inden fødselen at han havde sat sig fast, og var langt nede :O

Men da jeg så var i fødsel, viste det sig at han kun var 1 cm nede, på trods af mange timers veer... :/

Så efter godt 30 timer, endte det i akut ks, da han slet ikke kom ned i bækkenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.