Gult slim og ondt i lår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle! 

Jeg er 38+4 i dag, og har de seneste fire dage oplevet store lysegule slimklatter når jeg har tørret mig efter toiletbesøg. 

I dag har klatterne været på størrelse med en halv tommelfinger.

Hvad er det? 

Min slimprop gik for tre uger siden, så det er ikke den, og jeg har overhovedet ikke oplevet udflåd før.

Derudover har jeg her til aften fået ondt i låret, men kun det ene. Smerten er konstant.

er det normalt?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Kay

Slimen er helt normalt, har haft det begge gange efter proppen er gået fik afvide af jm at det delvist er rester af proppen og delvist er kroppen der forsøger at danne en ny prop som bliver ved at falde ud

Det med dit lår ved jeg ikke

Anmeld

5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Slimen er helt normalt, har haft det begge gange efter proppen er gået fik afvide af jm at det delvist er rester af proppen og delvist er kroppen der forsøger at danne en ny prop som bliver ved at falde ud

Det med dit lår ved jeg ikke

Okay, tak for svar

Knap så charmerende med så meget slim 

Anmeld

5. oktober 2014

Isabella_mor

det kan være fordi babys hoved står fast og det kan godt klemme på nogle nerver... det oplever jeg ihvertfald.. jeg har så ikke konstant ondt, men det hænder da at det gør SKIDE PISSE hamrende ondt i låret.. (inderlåret)

Anmeld

6. oktober 2014

Kay

Anonym skriver:

Okay, tak for svar

Knap så charmerende med så meget slim 

Nej det er ret så charmerende men jeg vil. Sige at det ikke slår den mængde blod og slim der kommer efter en fødsel

Anmeld

6. oktober 2014

LinLin

Jeg oplever ofte sådan nogle jag i mit højre ben - har fået at vide det er fordi baby klemmer på nogle nerver. Slim er bare en del af charmen ved graviditet - specielt til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.