Hej alle herinde..
Håber der er nogle der kan hjælpe mig lidt, en måske lidt lang og indviklet forklaring..  
Jeg stoppede med at tage p-piller fredag d. 19 juni 2009 og fik derefter min mens tirsdag d. 23 juni, det sluttede søndag d. 28 juni og kom igen onsdag d. 1 juli og sluttede søndag d. 5 juli igen. Jeg nåede lige og have en pause på godt 2 uger, min mens kom igen onsdag d. 22 juli, uden varsel og meget kraftigere end den plejer og være, den sluttede så søndag d. 26 juli.. og har ikke haft mens siden, den sidste uge har jeg gået med kvalme i ny og næ, og ømme bryster, tisser meget.. hvis jeg skulle regne efter da jeg var på p-piller skulle jeg have mens mandag d. 17 august, ved ikke hvornår jeg skal regne med at få mens, eftersom jeg ikke har haft en regelmæssig mens siden jeg stoppede på p-piller, tog en test onsdag d. 19 august, som viste negativ, synes ikke jeg har nogle tegn på mens som jeg som regel har.. 
Efter jeg har testet negativ, går jeg bare og venter på jeg får min mens..
Min kæreste og jeg har selvfølgelig ikke været igang med projekt baby så længe, men synes jo næsten ikke det kan gå stærk nok..
Håber der er nogle der kan forklare mig lidt..?      

Pernille..

Anmeld