Bamser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
21 svar
6 synes godt om
5. oktober 2014

B&J

Jaaa min dreng har sååååååååååååååååå mange bamser og han elsker dem virkelig meget er der nogle der har en masse ideer til alle de bamser hvad kan vi dog gøre så de ikke fylder hele sengen så han knap nok kan sove der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

bøllen

B&J skriver:

Jaaa min dreng har sååååååååååååååååå mange bamser og han elsker dem virkelig meget er der nogle der har en masse ideer til alle de bamser hvad kan vi dog gøre så de ikke fylder hele sengen så han knap nok kan sove der

Hvad med at få lavet et langt rør . bamserne kunne puttes i . Som samtidig kan bruges som pude / ryglæn i sengen

Anmeld

5. oktober 2014

EnGodMor

Kunne han ikke vælge dem han bedst syntes om, og så ha dem i sengen, og så kunne resten komme i en pose og på ferie  oppe på loftet? 

Ellers kan man lave skuffer under sengen, som alle bamserne kan være i? 

Eller købe nogle plastisk kasser som kunne stå på værelset med alle bamserne i? 

Man kunne også lave en lang hylde  /svæve hylde  hele vejen rundt på hans værelse, sådan i en go højde, måske hele vejen rundt på alle fire vægge, og så kunne alle bamserne side der? 

Anmeld

5. oktober 2014

B&J

bøllen skriver:

Hvad med at få lavet et langt rør . bamserne kunne puttes i . Som samtidig kan bruges som pude / ryglæn i sengen

det kunne jeg men gud hvor bliver det langt med alle de bamser

Anmeld

5. oktober 2014

B&J

EnGodMor skriver:

Kunne han ikke vælge dem han bedst syntes om, og så ha dem i sengen, og så kunne resten komme i en pose og på ferie  oppe på loftet? 

Ellers kan man lave skuffer under sengen, som alle bamserne kan være i? 

Eller købe nogle plastisk kasser som kunne stå på værelset med alle bamserne i? 

Man kunne også lave en lang hylde  /svæve hylde  hele vejen rundt på hans værelse, sådan i en go højde, måske hele vejen rundt på alle fire vægge, og så kunne alle bamserne side der? 

det med hylden lyder som en ide. fordi det andet bliver han bestemt ikke glad for da

Anmeld

5. oktober 2014

EnGodMor

B&J skriver:

det med hylden lyder som en ide. fordi det andet bliver han bestemt ikke glad for da

Eller sådan en, de har dem i ikea til 30 kr, mine børn har selv sådan en

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2014

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Eller de har poseholdere, dem har de os inde i ikea, 

Anmeld

5. oktober 2014

B&J

EnGodMor skriver:

sådan en har vi til små ting men hans bamser kan ikke være det i han har vist alt for mange og mange store bamser også

Anmeld

5. oktober 2014

EnGodMor

EnGodMor skriver:

Lige et par ideer mere

Anmeld

5. oktober 2014

lineog4

EnGodMor skriver:

Ej så så jeg lige hvad jeg skal gøre med mit papir/tapet - tak bare øv jeg var i Ikea i går og nok ikke får manden med igen lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.