Efter en rigtig god og lang samtale med min sp i går, ja så blev hende og jeg enige om, at Louise nu skal til og have flaske..
Jeg har haft alt for mange problemer med amningen og det fungere bare ikke optimalt for hverken mig eller Louise..
Her mens jeg har ammet har hun nogle gange fået en flaske mme nan1 og det har hun fint taget..
Så jeg blev enig med min sp om, at det er det hun skal have.
Om natten forsætter jeg dog med og amme så længe Louise vil det.
For så slipper jeg jo for og skal op og lave flaske om natten og lige nu "kalder" hun stadig på mad om natten..
Men da Louise har døjet med maven (har mild kolik/mave kneb) så sagde sp at jeg skulle give hende 2 flasker grøn allomin om dagen, for og holde maven igang.
Jeg kunne som også lade alle flaskerne være grøn allomin, hvis jeg havde lyst sagde sp. Men da jeg nu er igang med nan1, så skulle jeg selvfølglig bare bruge det.
Til min store overraskelse virkerde det så i dag som om, at Louise hellere vil have den grønne alomin end nan1

Om det har været tilfældigt at hun lige har været mest sulten ved de to måltider ved jeg selvfølelig ikke..
Men er der nogle af i andre der har erfaret at jeres børn hellere vil have den ene slags mme frem for den anden ??
Det er jo ikke et problem hvis hun helst vil have grøn allomin. så er det jo bare det hun får..
Men mon de virkelig kan smage den store forskel på nan og allomin?? i bund og grund er det jo det samme.. Bare at grøn allomin jo er mere syrnet.
Pia .
Anmeld