Anonym skriver:
Jeg må indrømme at det kun er noget jeg tænker på når andre lige er blevet gravide og eller har født, for ellers tænker jeg ikke sådan over det mere i hverdagen, for har ho en jeg elsker over alt.
Det er altid svært at rådgive andre, fordi man er så forskellige
min mAnd og jeg var 13 måneder om at blive gravide. Vi blev det på 2. Forsøg efter insemination. Vi var igennem alle testene, og ingen af os fejlede noget.
Jeg tænkte i graviditet 24/7, og er ikke i tvivl om, at det var en medvirkende årsag til, at baby lod vente på sig
jeg blev sindssyg af folk, som sagde, "du skal bare slappe af" - ingen tvivl om at det var ment vel, men det er jo bare ikke nemt at slappe af, og alle veninderne overhalede indenom og blev gravid med nr. 1 eller 2. Det hjalp ikke min process. 
Så læste jeg om akupunktur, og om kisskuren (spis dig gravid) begge dele skulle hjælpe på vej.
Jeg spiste efter bogen og gik til akupunktur. Efter tre gange med akupunktur tænkte jeg overhovedet ikke på graviditet, jeg var mere afslappet og bom måneden efter var jeg gravid. ( det var så her i september)
jeg er med på, at alle mulige ting kan være årsag til at det lykkedes, udover kisskur og akupunktur, men måske det kan være til inspiration for andre, som er lige så 'desperat' som jeg var 
held og lykke derude 
Anmeld