Ingen baby efter et år :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
9 svar
4 synes godt om
4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Er ved at miste tålmodigheden, og er trist til tider, der er stadig ingen baby efter et år prøven min søn fra et tidligere forhold tog det 3 mdr og hans datter fra et tidligere forhold ca det samme..

og nu har vi været igang i 1 år  

skal igennem en del undersøgelser, og frygter det værste.

vi har snart prøvet alt, sex hver anden dag, sex når vi havde lyst, sex flere gange om dagen, nærmest stået på hovedet efter sex (den ikke hel rigtig, men skal forståes på vi har prøvet meget) Og ikke nogen baby til os sammen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

Goggelogge

For os gik der også over et år og det var hårdt.. Så tog vi på kæreste weekend og tænkte ikke på babyer eller noget, men bare nød hinanden og købte julegaver og vupti, så var der en positiv test 14 dage efter

Anmeld

5. oktober 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Er ved at miste tålmodigheden, og er trist til tider, der er stadig ingen baby efter et år prøven min søn fra et tidligere forhold tog det 3 mdr og hans datter fra et tidligere forhold ca det samme..

vi har snart prøvet alt, sex hver anden dag, sex når vi havde lyst, sex flere gange om dagen, nærmest stået på hovedet efter sex (den ikke hel rigtig, men skal forståes på vi har prøvet meget) Og ikke nogen baby til os sammen 

Jeg forstår dig godt  

Vi har været igang i 15 mdr. og stadig ingen baby Det er vores første. Vi har lige været igennem en masse undersøgelser og få taget prøver, heldigvis fejler vi intet. Men ja der er jo stadig ingen baby  Har lige fået en skylning af mine æggeleder, vi håber det kan hjælpe 

Har både hørt og læst om mange det ligger det lidt på hylden, og så sker det, men det ved jeg slet ik hvordan vi skulle kunne gøre.. Tænker nærmest ik på andet.. 

Håber meget I snart er heldige og undersøgelserne går godt 

Anmeld

5. oktober 2014

Babydrøm

Goggelogge skriver:

For os gik der også over et år og det var hårdt.. Så tog vi på kæreste weekend og tænkte ikke på babyer eller noget, men bare nød hinanden og købte julegaver og vupti, så var der en positiv test 14 dage efter

Hvor skønt Ville sådan ønske vi kunne det, men ved ik hvordan jeg skal få pb ud af mine tanker.. 

Anmeld

5. oktober 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

forstår dig godt.

vi har os prøvet et år nu. De store blev lavet i første forsøg, men nr 3 venter på sig.

man bliver lidt frustreret når man har lavet to børn i første og nr 3 skal tage lang tid.

men håber snart der er en baby til dig og mig.

Anmeld

5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Jeg må indrømme at det kun er noget jeg tænker på når andre lige er blevet gravide og eller har født, for ellers tænker jeg ikke sådan over det mere i hverdagen, for har ho en jeg elsker over alt.

Anmeld

5. oktober 2014

Louise H.

Forstår dig godt. Vi har prøvet på nr 2 i 19 mdr nu :/

Anmeld

6. oktober 2014

Maier

Kan så meget forstå dig. Vi har prøvet i over 2½ år på at få nummer 2 og er nu kommet igang med fertilitetsbehandling. 

Ved nr 1 gik det uden bekymring og forholdsvis hurtigt. Må indrømme at det bare er mega hårdt når det ikke vil lade sig gi sig.

Håber at der snart sker noget på din front 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Trist for jer andre også, og dejligt for dem hvor det lykkes langt om længe, men man bliver rigtig bekræftet i at det også er sådan hos andre end en selv 

Anmeld

9. oktober 2014

Mille123

Anonym skriver:

Jeg må indrømme at det kun er noget jeg tænker på når andre lige er blevet gravide og eller har født, for ellers tænker jeg ikke sådan over det mere i hverdagen, for har ho en jeg elsker over alt.

Det er altid svært at rådgive andre, fordi man er så forskellige  min mAnd og jeg var 13 måneder om at blive gravide. Vi blev det på 2. Forsøg efter insemination. Vi var igennem alle testene, og ingen af os fejlede noget. 

Jeg tænkte i graviditet 24/7, og er ikke i tvivl om, at det var en medvirkende årsag til, at baby lod vente på sig

jeg blev sindssyg af folk, som sagde, "du skal bare slappe af" - ingen tvivl om at det var ment vel, men det er jo bare ikke nemt at slappe af, og alle veninderne overhalede indenom og blev gravid med nr. 1 eller 2. Det hjalp ikke min process. 

Så læste jeg om akupunktur, og om kisskuren (spis dig gravid) begge dele skulle hjælpe på vej. 

Jeg spiste efter bogen og gik til akupunktur.  Efter tre gange med akupunktur tænkte jeg overhovedet ikke på graviditet, jeg var mere afslappet og bom måneden efter var jeg gravid. ( det var så her i september) 

jeg er med på, at alle mulige ting kan være årsag til at det lykkedes, udover kisskur og akupunktur, men måske det kan være til inspiration for andre, som er lige så 'desperat' som jeg var

held og lykke derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.