Åhh mine veninder, jeg savner jer.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
2 svar
1 synes godt om
4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg savner mine veninder og den tid vi havde med hinanden engang før vi alle fik 1 og 2 børn... 

Jeg har haft 5 super gode veninder gennem min tid og det har også været nok 3 af os har gået i samme klasse 0-9 kl. Min tidligere nabo og 2 jeg har mødt senere i livet. De 2 ser jeg aldrig mere og de andre kan der nemt går 6 md før jeg ses med. 

Der er simpelhen gået for meget famile liv i den.  4 af dem har lige som jeg fået nr 2 også. Min er den ældste på 3 år lige blevet det så de andre er helt ned til 1 år. Så de er heller ikke så store endnu... 

Men jeg savner at kunne tage en tur i bio eller bare ud at spise, bare snakke en dag, syntes der går alt for længe imellem...

jeg har ofte fridage hvor jeg bare ordner praktiske ting eller stener på sofaen... 

min mand hader når jeg skal noget den ene gang hver 6 md. Så jeg får dårlig samvittighed og kan næsten ikke tage afsted. 

Jeg forventer ikke en masse tilbagemeldinger, men er det nogen som kender det fra dem selv og deres liv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg savner mine veninder og den tid vi havde med hinanden engang før vi alle fik 1 og 2 børn... 

Jeg har haft 5 super gode veninder gennem min tid og det har også været nok 3 af os har gået i samme klasse 0-9 kl. Min tidligere nabo og 2 jeg har mødt senere i livet. De 2 ser jeg aldrig mere og de andre kan der nemt går 6 md før jeg ses med. 

Der er simpelhen gået for meget famile liv i den.  4 af dem har lige som jeg fået nr 2 også. Min er den ældste på 3 år lige blevet det så de andre er helt ned til 1 år. Så de er heller ikke så store endnu... 

Men jeg savner at kunne tage en tur i bio eller bare ud at spise, bare snakke en dag, syntes der går alt for længe imellem...

jeg har ofte fridage hvor jeg bare ordner praktiske ting eller stener på sofaen... 

min mand hader når jeg skal noget den ene gang hver 6 md. Så jeg får dårlig samvittighed og kan næsten ikke tage afsted. 

Jeg forventer ikke en masse tilbagemeldinger, men er det nogen som kender det fra dem selv og deres liv? 

Det kender jeg godt. Jeg har 2 gode veninder med børn, og specielt den ene som er min bedste veninde, som jeg har kendt siden 2. Klasse sås jeg enormt meget med. Vi læste sammen, og var ofte sammen efter skole, handlede sammen, spiste sammen alene og par middage med mændene også. Nu ses vi 1 gang om måneden, nogle gange 2. Vi snakker dog i telefon flere gange om ugen, og vi er lige så tætte som vi altid har været, men savner at se hende mere. Men vi bor nu 1 times kørsel fra hinanden, da vi flyttede her i marts. Førhen boede vi i samme by, så det var selvfølgelig lidt nemmere. Men vi begge har travlt med vores unger, uddannelse og job så tiden er jo ikke til at ses hver uge, men vi hygger os enormt meget når vi ses! Vi ses både alene med vores piger eller hvor vi holder middage allesammen, altså hvor vores mænd også er med. Mærkedage og nytår fejre vi også altid sammen stort set. 

Kan i ikke invitere over på mad både med unger og børn en gang imellem, og ellers så ring til en af dine veninder og spørg om i ikke skal tage på cafe eller i biffen snart alene. Det er bare med at få planlagt lidt i god tid

Men forstår udemærket du savner veninderne. Kunne også sagtens bruge mere tid på mine!

Anmeld

5. oktober 2014

Loa

Kan sagtens kende det.

har to, og dem ser jeg endda sjældent  

savner bare veninde hygge, grin, tant og fjas. Nogen man kan stole på, snakke med om alt og intet, ja det hele  

synes bare ikke det er "liiige" til at møde folk og sige "Hej skal vi være venner" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.