Hvad kan det være? Det gør ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen 

Har den sidste uges tid haft ondt i underlivet, lige der hvor maven starter..  Jeg har meget tykt udflåd lige pludselig og smerterne kommer lidt i jag.. 

Er startet til træning for 4 ugers tid siden, da min søn var 8 uger - føler ikke at jeg har overbelastet mig selv, udover i mine skinneben grundet løb.. 

Tænker lidt underlivsbetændelse, men er det noget i kan nikke genkendende til pga disse symptomer? Frygter jo det værste når maven smerter sådan.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

L-Mortil3

Hvordan føles smerten? Er den stump eller skarp? Kommer den i bølger eller er den konstant? 

Umiddelbart kan det godt være underlivsbetændelse, men det kan faktisk også være første æl efter fødslen...

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har haft ægløsning og mens siden jeg fødte, det var nemlig også min tanke, men en uges tid med ægløsning smerter har jeg dog aldrig prøvet.. Mindes bare ikke at have haft det sådan efter jeg fødte mit første barn.. 

Smerten er skarp i det, og nærmest konstant, men kommer voldsommere i jag.. 

Det er lige i midten hvor maven starter, og ikke ude i siderne overhovedet. 

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tilføjer lige at det også smerter når jeg kniber sammen i underlivet.. 

Anmeld

4. oktober 2014

L-Mortil3

Så vil jeg helt klart anbefale at du ringer til din læge mandag morgen! Eller vagtlægen nu her!

Anmeld

4. oktober 2014

Linkae

Er vist en sag for lægen, men underlivsbetændelse lyder ikke usandsynligt. Er dit udflåd ildelugtende ? 

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kan mærke det er tiltagende smerte så må nok kontakte lægen på mandag.. 

Nej det er overhovedet ikke ildelugtende, og det undrer mig, for det mener jeg det plejer at være ved underlivsbetændelse.. 

Synes tit at man tænker og frygter det værste som mor til 2 lækre unger.. Man er fandme så bange for at man ikke skal være her lige pludselig

Nok også derfor jeg skriver herinde i håb om at i kan svare om symptomer er noget lig en underlivsbetændelse,  så jeg har lidt ro i sjælen til mandag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.