Har brug for hjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hvad spiser i, i løbet af en dag? Jeg føler mig hele tiden sulten, men kan ikke finde ud af hvad jeg burde spise. Tit ender derned en frysepizza eller lign. og vil heller ikke tage mere på end hvad der er nødvendigt. 

Jeg får bare ikke spist nok og rigtigt, og er bange for lillepigen i maven, ikke får alt det hun har brug for, for at vokse sig stor og stærk :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

Missy_B

Har samme problem. Sørger for altid at have rugbrød og pålæg hjemme, elsker ristet rugbrød.

i weekenden spiser jeg derfor rugbrød når sulten melder sig

I hverdagene spiser jeg 250gr skyr + 1 skive rugbrød til morgen - æble til formiddag, frokost på jobbet (frokostordning med salat, varm ret og rugbrød) , nogle gange frugt om eftermiddagen og så aftensmad. Spiser ikke efter kl 19.

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Missy_B skriver:

Har samme problem. Sørger for altid at have rugbrød og pålæg hjemme, elsker ristet rugbrød.

i weekenden spiser jeg derfor rugbrød når sulten melder sig

I hverdagene spiser jeg 250gr skyr + 1 skive rugbrød til morgen - æble til formiddag, frokost på jobbet (frokostordning med salat, varm ret og rugbrød) , nogle gange frugt om eftermiddagen og så aftensmad. Spiser ikke efter kl 19.

Tak for svar :-)

Jeg må prøve med rugbrød i løbet af dagen. Bliver så dårlig, hvis jeg når at blive rigtig sulten :-(

Anmeld

4. oktober 2014

Fru Frederiksen.

Du må ud og handle lidt ind af det du fortrækker, så du har noget der er hurtigt at lave. Jeg laver tit råkostsalat med gulerødder, tørrede tranebær og limesaft m lidt sukker i. Så spiser jeg det i løbet af dagen når sulten melder sig i løbet af dagen , nogen gange er det ristet rugbrød med hytteost el med skinke og agurk, jeg spiser også en del æbler, og spiser frisk fisk +. Grøntsager 3-4 gange om ugen til aftensmad spiser også eskimo-3 fiskeolie kapsler hverdag og gra vitaminer og jern tabeletter. 

Anmeld

4. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hvad spiser i, i løbet af en dag? Jeg føler mig hele tiden sulten, men kan ikke finde ud af hvad jeg burde spise. Tit ender derned en frysepizza eller lign. og vil heller ikke tage mere på end hvad der er nødvendigt. 

Jeg får bare ikke spist nok og rigtigt, og er bange for lillepigen i maven, ikke får alt det hun har brug for, for at vokse sig stor og stærk :-)

spiser mest rugbrød og frugt, men har desværre de sidste par dage glemt at spise frokost (har ikk været sulten) men er så død sulten om aften øv 

Anmeld

4. oktober 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Baby skal nok tage hvad baby har brug for, det er mere dig det går ud over hvis du ikke får nok at spise. 

Desuden det med vægten er ikke altid noget man kan regne med, selvfølgelig SKAL man ikke stoppe sig med flødeskumskager men det har ikke altid noget med vægten at gøre. Jeg tog 17 kg. på i min graviditet og de var væk da jeg var kommet hjem, det var jo så baby osv. men også en hel masse vand i kroppen.

Anmeld

4. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Frugt, grønt, groft knækbrød, rugbrød med pålæg. Det kan være tomat, avocado, æg, spegepølse, leverpostej, røget makrel, makrel i tomat o.s.v. Der er mange muligheder. Det er vel bare at smutte en tur i supermarkedet og købe noget ordentligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.