Billedtråd : puslebord. vis mig jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
15 svar
6 synes godt om
4. oktober 2014

Isabella_mor

Vi har lige fundet ud af at vi ikke kan få vores Brio Wall puslebord op og hænge i vores nye hus.  væggene er gips og de er for tynde, så vi borer lige ind til værelset ved siden af. (har vi erfaret )

så nu skal vi have en løsning der IKKE indebærer huller i væggen.

og da jeg ikke har haft andet end væghængt puslebord, så skal jeg bruge inspiration

Så dejlige skønne baby.dk'ere. Vil i ikke nok vise mig hvordan jeres pusleplads ser ud... 

PFH tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

Kay

Ville gerne hjælpe, vores puslebord var vores vaskemaskine med hylder over og nogle iKea hænge "spande" til cremer osv. 

Men da vi nu skal flytte og har mulighed for vaskesøjle... er vi selv igang med at finde ud af om der er plads til et lille iKea puslebord eller et væghængt 

Anmeld

4. oktober 2014

lineog4

Har et enkelt billede, der er en høj tynd billy reol ved siden af som fungerede som klædeskab og opbevaring af bleer... Puslebordet var fra ikea og var så upraktisk fordi pladen gik udover skufferne så kunne ikke lige komme til skufferne mens jeg puslede, derfor var jeg glad for den hvide reol og så havde jeg storebrors tøj i skufferne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

Ville gerne hjælpe, vores puslebord var vores vaskemaskine med hylder over og nogle iKea hænge "spande" til cremer osv. 

Men da vi nu skal flytte og har mulighed for vaskesøjle... er vi selv igang med at finde ud af om der er plads til et lille iKea puslebord eller et væghængt 

så kan du jo følge med og få lidt inspiration  

Anmeld

4. oktober 2014

migxher

Jeg har ikke lige noget billede lige nu men vi har købt en pusleplade i ønskebørn som passer på en kommode vi har

Anmeld

4. oktober 2014

LouiseEm

Her er vores. Det koster 800 i IKEA, og er så flot. Roder lidt lige pt, da bassen først kommer til verden om 13 dage, det beklager jeg 

Anmeld

4. oktober 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

så kan du jo følge med og få lidt inspiration  

Jeps det tænker jeg at gøre 

Men vi skal også se om vi kan få lov at komme over og måle lidt... da jeg gerne vil havde det købt det inden vi flytter... Når nu vi skal flytte med en nyfødt

Anmeld

4. oktober 2014

Isabella_mor

Kay skriver:

Jeps det tænker jeg at gøre 

Men vi skal også se om vi kan få lov at komme over og måle lidt... da jeg gerne vil havde det købt det inden vi flytter... Når nu vi skal flytte med en nyfødt

Jeg er glad for at vi nåede at flytte inden lillebror skulle komme.. 

Anmeld

4. oktober 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Jeg er glad for at vi nåede at flytte inden lillebror skulle komme.. 

Ja det når vi desværre ikke, men vi var nød til at slå til når muligheden endelig var der 

Så det tager jeg gerne med for at slippe for 54 Kvm

Anmeld

4. oktober 2014

B&J

Vi havde sådan et her, det passede til min høje kæreste på 198 høj men det var stadig så højt så jeg ikke fik ondt i ryggen og jeg er kun 159

og der var plads til alt, lige ved hånden og når man løftede låget ja så var der et lækkert lille badekar mens han var lille når han blev større så kunne man sætte sådan et plastik badekar der på og vi elskede daniel var altid i hoved højde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.