En forstuvet ankel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen...

Manden blev skadet i går med et kraftig forstuvet ankel, han skrev at der kom is på med det samme. Det var en fodboldkamp, en kamp der blev vundet og som betød at de rykker en serie op. Det skulle selvfølgelig fejres (skrev jeg synes det var en dårlig ide med den ankel, som han lige havde skrevet var forstuvet). 

Men, kan jo godt forstå at det skulle fejres... Han kom så hjem her midt i nat, fuld og med en meget hævet ankel. Han sover selvfølgelig nu, men tænker på hvad jeg skal gøre når han vågner? Altså mht. ankelen?

For selvfølgelig skal han ligge ned, men må man godt køle den ned igen, efter den er blevet "kold", altså så lang tid efter han blev skadet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Is på i 20 min af gangen og foden op. Vh stine

Anmeld

4. oktober 2014

Kay

Ja det må du gerne jeg ville gå ind selvom han sover og give is på og ligge nogle puder under så den kommer højt op

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar  

Og det vil jeg gøre så, ved dog ikke om jeg tør gå ind og vække ham med et koldt omslag endnu, han må da blive godt forskrækket den stakkels tømmermænds ramte mand 

Anmeld

4. oktober 2014

Kay

Anonym skriver:

Tak for svar  

Og det vil jeg gøre så, ved dog ikke om jeg tør gå ind og vække ham med et koldt omslag endnu, han må da blive godt forskrækket den stakkels tømmermænds ramte mand 

Hvis han har tømmermænd nok så vågner han ikke

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Hvis han har tømmermænd nok så vågner han ikke

Hehe god pointe 

Anmeld

4. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

God ide med is, og holde den oppe bare idag. MEN der er kommet nye retningslinjer omkring det. Når foden ikke længere går hammer ondt, så har den faktisk bedst af at blive brugt, ikke uden krykke, men han skal så snart han kan støtte lidt på den. Ja man tror det er løgn, men det var beskeden til manden i sommers da han fik en kraftig forstuvning i anklen, både af skadestue og fysioterapeut.

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

God ide med is, og holde den oppe bare idag. MEN der er kommet nye retningslinjer omkring det. Når foden ikke længere går hammer ondt, så har den faktisk bedst af at blive brugt, ikke uden krykke, men han skal så snart han kan støtte lidt på den. Ja man tror det er løgn, men det var beskeden til manden i sommers da han fik en kraftig forstuvning i anklen, både af skadestue og fysioterapeut.

Det kommer helt af sig selv, for han har ingen krykker og han var vist heller ikke forbi skadestuen.

I nat gik (!!) han hjem fra byen, og tvivler på at han kommer til at ligge i sengen hele dagen da soveværelset ligger på 1. salen, men nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.