Hej skønne kvinder.
Jeg havde egentlig købt de der vintaminpiller der hedder bio-gravid før-under-efter, og fået forståelsen af at det er en god idé at tage hvis man vil være gravid.. På æsken står så; bør kun tages af gravide Efter aftale med lægen. Jeg er i den periode nu hvor jeg ikke ved om jeg er gravid eller ej - er det så dumt at tage dem? Synes det virker underligt at skulle aftale det med lægen når nu der står FØR-under- efter på pakken
Læste lige tråden, nu er jeg lidt forvirret over nogen af de andres svar, der siger man ik skal, for jeg har taget gravid vitamin piller i 15 mdr. nu, da pb har stået på så længe, uden resultat. Men jeg har det fint, og har hørt om mange der tager gravid vitaminpiller fra de planlægger graviditet.
mener at man helst skal tage folsyre 3 mdr. før planlagt graviditet. Og man ved jo ik hvornår man bliver gravid, derfor jeg bare synes det var lettere at tage gravid vitaminpiller, så kroppen er klar til baby
Du skriver også at der står før - under - efter på, så må man vel tage dem fra man begynder på pb, under graviditet og efter, sådan forstår jeg det da
Anmeld