Overvejer og blive enlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
8 svar
15 synes godt om
3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg overvejer virkelig at blive enlig mor, det er kun mig der tager sig af vores barn. Og ligemeget hvor mange gange jeg har taget snakken med ham om det hjælper det ikke, jeg er så træt af han bare skal sidde foran den skide computer hele tiden. Og det hjælper bare intet og sige noget til ham, øv hvor jeg altså synes det er trist  

måtte lige ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja jeg overvejer virkelig at blive enlig mor, det er kun mig der tager sig af vores barn. Og ligemeget hvor mange gange jeg har taget snakken med ham om det hjælper det ikke, jeg er så træt af han bare skal sidde foran den skide computer hele tiden. Og det hjælper bare intet og sige noget til ham, øv hvor jeg altså synes det er trist  

måtte lige ud med det 

Så må du jo bruge aktion.

Sige; Ja, du må lige se efter xx, mens jeg ordner noget i køkkenet eller går på toilettet.
Hvis barnet får flaske eller mad, så må du jo give det til ham?

Og så må du spørge;
Om han er overhovedet er Intresseret I at være en familie?

For hvis han ikke gider noget, hvordan skulle han så kunne gøre noget til samværd(ellers vil han jo ikke se sit barn)

Hvor gammel er barnet?

Anmeld

4. oktober 2014

ønskebørn74

Jeg har lige klippet min mands coputerledning i atomer...

Anmeld

4. oktober 2014

Troldemommi

ønskebørn74 skriver:

Hvad sagde han til det?

Monica 

Anmeld

4. oktober 2014

ønskebørn74

Troldemommi skriver:

Hvad sagde han til det?

Monica 

Han var mundlam... GG.. Og nu kan han jo så ikke bruge den.. Han mente dog jeg kunne havde snakket med ham.. Mit svar har forsøgt og nu bliver drengene 1år d. 19/10 og det er slut med snak. Nu eller aldrig og så spurgte jeg ham om han ville være to timer om ugen far.. 

Anmeld

4. oktober 2014

Troldemommi

ønskebørn74 skriver:

Han var mundlam... GG.. Og nu kan han jo så ikke bruge den.. Han mente dog jeg kunne havde snakket med ham.. Mit svar har forsøgt og nu bliver drengene 1år d. 19/10 og det er slut med snak. Nu eller aldrig og så spurgte jeg ham om han ville være to timer om ugen far.. 

Okay ja, håber han bliver klogere og at i klarer skærene  

Monica 

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så må du jo bruge aktion.

Sige; Ja, du må lige se efter xx, mens jeg ordner noget i køkkenet eller går på toilettet.
Hvis barnet får flaske eller mad, så må du jo give det til ham?

Og så må du spørge;
Om han er overhovedet er Intresseret I at være en familie?

For hvis han ikke gider noget, hvordan skulle han så kunne gøre noget til samværd(ellers vil han jo ikke se sit barn)

Hvor gammel er barnet?

Har taget den snak med ham 1000 gange og han siger han gerne vil være en familie, han kan også godt lige tag x hvis jeg ber ham om det, men han tilbyder aldrig selv lige at tage x. Og når jeg endelig spørg om han gider skal han altid brokke sig, vores barn er 1 år 

Anmeld

4. oktober 2014

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Sejt gjort  men her ville han da bare købe nye ledninger til computeren så det hjælper sgu ingenting 

Anmeld

4. oktober 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Sejt gjort  men her ville han da bare købe nye ledninger til computeren så det hjælper sgu ingenting 

Det tager jo nogle dage inden den er der, det har min mand da også gjort.. Og nu ved han jeg mener det og holder hvad jeg lover.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.