Uhhh måske er den der endelig igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
16 svar
8 synes godt om
3. oktober 2014

Tanze85

Har de sidste par dage testet svagt positivt på 3 test fra Lidl både om morgen og eftermiddagen og tog idag denne test fra apoteket på 1 time gammelt urin.. Kan i se noget..? Den kan fint klare strakt arm testen og kom inden for 2 minutter..

Så i negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Anna2706

Jeg kan sagtens se en ekstra streg! 

Anmeld

3. oktober 2014

Mor til F

Den er da tydeligt positiv Tillykke med graviditeten. 

Anmeld

3. oktober 2014

Tanze85

Tusind tak.. Er bare så lykkelig 

Anmeld

6. oktober 2014

Louise-Nicki-buddi

Tillykke 

Anmeld

7. oktober 2014

CH2012

Tanze85 skriver:

Har de sidste par dage testet svagt positivt på 3 test fra Lidl både om morgen og eftermiddagen og tog idag denne test fra apoteket på 1 time gammelt urin.. Kan i se noget..? Den kan fint klare strakt arm testen og kom inden for 2 minutter..

Så i negativ

Kan sagtens se to streger og ville også sige positiv!
Hvor langt er du henne?

Anmeld

7. oktober 2014

Mother-love

Kan sagtens se streg nr 2. Tillykke

Anmeld

7. oktober 2014

Carina:-)

Kan sagtens se streg nummer 2

Anmeld

7. oktober 2014

WilliamDSTN

Tanze85 skriver:

Så i negativ

Der er en smuk streg tillykke

Anmeld

7. oktober 2014

Tanze85

Tusind tak for alle jeres tillykker

Var ved lægen i mandags for at lave en G-test men den var ifølge sekratæren negativ selvom både manden og jeg kunne se en svag streg og jeg havde tisset halv time inden jeg skulle ligge urinprøve så det var ikke særlig koncentreret urin.. Hun bad os komme igen på Mandag.. Tog så en Clearblue digital da vi kom hjem fra lægen og den sagde gravid og har lige taget denne idag og den bliver tydligere og tydligere  så der må være noget selvom lægens ikke var enig.. Er godt nok spændt for på Mandag

Og så i negativ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.