Hej piger.
Jeg vil ikke rigtig noget med det her indlæg andet end lige sige hvad der skete da jeg skulle til nakkefoldsscanning idag.
Jeg skulle scannes på nordssjællands hospital og den jordmoder var så forfærdelig. Hun ville ikke svare på om hvor hurtigt barnets hjerte slog eller hvor stor baby var (fordi hun ikke mente det var relevant) eller kommentere på hvad det var vi så så vi også kunne følge med ... Ej det var simpelthen en tragikomisk situtation
Hun gav os risiko talet som var 1:20.000 som jo er super godt og vi er rigtig glade. Men jeg havde så lige en appelsin juice med inde fordi jeg havde lidt kvalme. Også synes hun at det var noget total svineri at have med til en scanning
aaaaarrrmen altså ... Hvor er jeg glad for vi ikke var nervøse på forhånd. Ellers havde det da været hård at sidde der og blive behandlet på den måde...
God dag alle sammen
Håber i har fået en langt bedre behandling end jeg
årh ja - så gav hun os de grimmeste billeder med selvom hun faktisk fik taget nogle rigtig flotte nogen ...Haha vi fik et af babys hoved oppefra ? og et af babys arm og ben også kan man lidt skimte hoved .... hun må have en rigtig træls dag
Anmeld