Dårlig scanningsoplevelse ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
8 svar
5 synes godt om
3. oktober 2014

Emilie91

Hej piger. 

Jeg vil ikke rigtig noget med det her indlæg andet end lige sige hvad der skete da jeg skulle til nakkefoldsscanning idag. 

Jeg skulle scannes på nordssjællands hospital og den jordmoder var så forfærdelig. Hun ville ikke svare på om hvor hurtigt barnets hjerte slog eller hvor stor baby var (fordi hun ikke mente det var relevant) eller kommentere på hvad det var vi så så vi også kunne følge med ... Ej det var simpelthen en tragikomisk situtation Hun gav os risiko talet som var 1:20.000 som jo er super godt og vi er rigtig glade. Men jeg havde så lige en appelsin juice med inde fordi jeg havde lidt kvalme. Også synes hun at det var noget total svineri at have med til en scanning  aaaaarrrmen altså ... Hvor er jeg glad for vi ikke var nervøse på forhånd. Ellers havde det da været hård at sidde der og blive behandlet på den måde... 

God dag alle sammen Håber i har fået en langt bedre behandling end jeg  

årh ja - så gav hun os de grimmeste billeder med selvom hun faktisk fik taget nogle rigtig flotte nogen ...Haha vi fik et af babys hoved oppefra ? og et af babys arm og ben også kan man lidt skimte hoved .... hun må have en rigtig træls dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

A. N. Onymsen

Hmm... Jeg havde nok ringet ind og håbet på en venlig sjæl i den anden ende ...! 

Det kan godt være at i fik en lav risiko, og det er det vigtigste.. MEN! Det ER trods alt en stor dag, i skal se jeres barn for første gang på en scanning.

ja jeg var sgu blevet bitter 

Anmeld

3. oktober 2014

Emilie91

A. N. Onymsen skriver:

Hmm... Jeg havde nok ringet ind og håbet på en venlig sjæl i den anden ende ...! 

Det kan godt være at i fik en lav risiko, og det er det vigtigste.. MEN! Det ER trods alt en stor dag, i skal se jeres barn for første gang på en scanning.

ja jeg var sgu blevet bitter 

Ja altså jeg tænkte også at det var godt man ikke var nervøs for den behandling var virkelig ubehagelig ... Jeg overvejer om man skal ringe for at klage eller bare lade det være ? men ved ikke engang hvordan jeg ville gøre det 

Anmeld

3. oktober 2014

A. N. Onymsen

emiliedamm skriver:

Ja altså jeg tænkte også at det var godt man ikke var nervøs for den behandling var virkelig ubehagelig ... Jeg overvejer om man skal ringe for at klage eller bare lade det være ? men ved ikke engang hvordan jeg ville gøre det 

Sig som det er!.

Ligesom du beskriver herinde ..

at du var virkelig skuffet over hende og du fik hjem med en følelse af "ingenting". 

Anmeld

3. oktober 2014

Isabella_mor

emiliedamm skriver:

Hej piger. 

Jeg vil ikke rigtig noget med det her indlæg andet end lige sige hvad der skete da jeg skulle til nakkefoldsscanning idag. 

Jeg skulle scannes på nordssjællands hospital og den jordmoder var så forfærdelig. Hun ville ikke svare på om hvor hurtigt barnets hjerte slog eller hvor stor baby var (fordi hun ikke mente det var relevant) eller kommentere på hvad det var vi så så vi også kunne følge med ... Ej det var simpelthen en tragikomisk situtation Hun gav os risiko talet som var 1:20.000 som jo er super godt og vi er rigtig glade. Men jeg havde så lige en appelsin juice med inde fordi jeg havde lidt kvalme. Også synes hun at det var noget total svineri at have med til en scanning  aaaaarrrmen altså ... Hvor er jeg glad for vi ikke var nervøse på forhånd. Ellers havde det da været hård at sidde der og blive behandlet på den måde... 

årh ja - så gav hun os de grimmeste billeder med selvom hun faktisk fik taget nogle rigtig flotte nogen ...Haha vi fik et af babys hoved oppefra ? og et af babys arm og ben også kan man lidt skimte hoved .... hun må have en rigtig træls dag  

ej hvor øv...

håber du får en bedre oplevelse når du skal til MD scanning...

hun havde da en rigtig træls dag i dag...  

Anmeld

5. oktober 2014

lottemusen

emiliedamm skriver:

Hej piger. 

Øv, lyder som en rigtig træls oplevelse!  Jeg håber ikke vi oplever det samme på onsdag, når vi skal til scanning på nordsjællands hospital...

Anmeld

5. oktober 2014

M (:

emiliedamm skriver:

Prøv at kontakt FrøkenJ hun havde en dårlig skanning med lillebror, og havde, så vidt jeg husker, succes med at klage (: 

https://www.baby.dk/debat/199303pi1/ultralydsscanninger/md-scanning-han-har-det-godt-men-skod-oplevelse.aspx

Anmeld

5. oktober 2014

BSB

Øv, jeg var også blevet rigtig ærgerlig . Jeg ville ringe ind og bede om ikke at få den samme igen til næste scanning.

Anmeld

6. oktober 2014

Signe-bine

Hvor surt! Jeg ville også klage!

jeg fødte min datter på Nordsjællands hospital (Hillerød) og var rigtig glad for den oplevelse... Men den jordemoder jeg gik til samtaler med i løbet af graviditeten var også tarvelig og snakkede meget om hvor tyk jeg var (bmi den gang på 27, så det er kun på grænsen til overvægt)... Måske det er den samme ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.