Puha en omgang vi skal igennem :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2009

CarinaSB

Min søn på 19 dage er født med klumpfod ..
så var vi på aalborg sygehus for at få den tjekket og hva der skal ske videre ..

Så fra imorgen skal han til børnefys 2 gange om ugen indtil at han er 4 måneder . ..og så vil de operere (staves) ham ,,, Puha tanken er bare ikk rar ..
og indtil at han skal under kniven skal han gå med en skinne
 Puha bare tanken om at han skal i narkose og skæres i .. det kan jeg slet ikk have i mit hovede ...

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Moar'en

CarinaSD skriver:

Min søn på 19 dage er født med klumpfod ..
så var vi på aalborg sygehus for at få den tjekket og hva der skal ske videre ..

Så fra imorgen skal han til børnefys 2 gange om ugen indtil at han er 4 måneder . ..og så vil de operere (staves) ham ,,, Puha tanken er bare ikk rar ..
og indtil at han skal under kniven skal han gå med en skinne
 Puha bare tanken om at han skal i narkose og skæres i .. det kan jeg slet ikk have i mit hovede ...

Knus Carina

Det er jeg ked af at høre. Jeg har lige haft min søn i fuld narkose og det var mega hårdt. Hvis jeg skal give et råd er det at dig og din mand skal få snakket rigtig godt om det og være klar på at det sagtens kan være i reagere meget forskelligt på alt det der sker på sygehuset. Narkosen og ventetiden er bare så svær, men at komme til at see guldklumpen bagefter er bare så fantastisk. Jeg ønsker jer alt held og lykke med det hele.

Anmeld

20. august 2009

CarinaSB

Mange tak for det gode råd

Vi har os snakket meget om det idag .. for jeg går virkelig bare og gruer for det .. Og i sær når jeg aldrig selv har været i narkose .. så jeg ved jo ikk hva det er for noget

Men er os super glad for at børnelægen har været så god til at berolige en ..

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

CarinaSD skriver:

Mange tak for det gode råd

Vi har os snakket meget om det idag .. for jeg går virkelig bare og gruer for det .. Og i sær når jeg aldrig selv har været i narkose .. så jeg ved jo ikk hva det er for noget

Men er os super glad for at børnelægen har været så god til at berolige en ..

Der er selvfølgelig altid en vis fare ved at komme i narkose, meen den er slet ikke så stor som den var før hen. Viktor har allerede været i narkose 3 gange og vi har alle gange været med indeog sige godnat. Han får maske på og falder i søvn, så det ser som sådan ikke "slemt" ud, men det er selvfølgelig ikke sjovt,
Hvor gammel kommer han til at være før han skal opereres?

Anmeld

20. august 2009

mariamiss6

hej jeg fandt lige et forum for forældre til børn med klumpfod...

http://klumpfod.com/default.asp?getreq=%2Fforum

Tænkte du måske kunne bruge sådan et.....

Jeg kender en fra en anden side, der har et stort barn med klumpfod.... jeg mener hun også havde lavet et forum en gang, men jeg skal lige høre hende ad.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.