Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Seriøst strengt at nova fm spiller lille hjerte med ankerstjerne når jeg sidder i bilen højgravid på vej hjem fra at havde afleveret Elna i vuggestue
Seriøst hormoner hvad sker der for at jeg skal tude over en sang!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Seriøst strengt at nova fm spiller lille hjerte med ankerstjerne når jeg sidder i bilen højgravid på vej hjem fra at havde afleveret Elna i vuggestue Seriøst hormoner hvad sker der for at jeg skal tude over en sang!
Hvor er du sød knus
Jeg er i julehumør, så den anden dag så jeg krummernes jul, hvilket minder mig alt for meget om min barndom, så lå jeg ellers herhjemme under tæppet og tudede - specielt da nisse stella skal ned til rotten. Haha
Julie0802 skriver: Hvor er du sød knus Jeg er i julehumør, så den anden dag så jeg krummernes jul, hvilket minder mig alt for meget om min barndom, så lå jeg ellers herhjemme under tæppet og tudede - specielt da nisse stella skal ned til rotten. Haha
er normalt også i julehumør ved denne tid... men... med en flytning 1 november... tror jeg min krop udsætter julehumøret til der efter
Da jeg ventede de 2 yngste kunne jeg ikke se reklamen for Børnefonden uden at fælde en (læs tudebrøle) tåre, den gik lige ind i hjertet!
Det er også en lorte sang
Ej okay, jeg er nok også lidt påvirket, men tuder også til den
grinny skriver: Det er også en lorte sang Ej okay, jeg er nok også lidt påvirket, men tuder også til den
Det er jo en rigtig smuk sang men med en rimelig barsk tekst meget af vejen og den rammer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128