lille hjerte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
5 svar
5 synes godt om
3. oktober 2014

Kay

Seriøst strengt at nova fm spiller lille hjerte med ankerstjerne når jeg sidder i bilen højgravid på vej hjem fra at havde afleveret Elna i vuggestue

Seriøst hormoner hvad sker der for at jeg skal tude over en sang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Julie0802

Kay skriver:

Seriøst strengt at nova fm spiller lille hjerte med ankerstjerne når jeg sidder i bilen højgravid på vej hjem fra at havde afleveret Elna i vuggestue

Hvor er du sød knus 

Jeg er i julehumør, så den anden dag så jeg krummernes jul, hvilket minder mig alt for meget om min barndom, så lå jeg ellers herhjemme under tæppet og tudede - specielt da nisse stella skal ned til rotten. Haha 

Anmeld

3. oktober 2014

Kay

Julie0802 skriver:

Hvor er du sød knus 

Jeg er i julehumør, så den anden dag så jeg krummernes jul, hvilket minder mig alt for meget om min barndom, så lå jeg ellers herhjemme under tæppet og tudede - specielt da nisse stella skal ned til rotten. Haha 

er normalt også i julehumør ved denne tid... men... med en flytning 1 november... tror jeg min krop udsætter julehumøret til der efter 

Anmeld

3. oktober 2014

Mama85

Kay skriver:

Da jeg ventede de 2 yngste kunne jeg ikke se reklamen for Børnefonden uden at fælde en (læs tudebrøle) tåre, den gik lige ind i hjertet! 

Anmeld

4. oktober 2014

grinny

Det er også en lorte sang 

Ej okay, jeg er nok også lidt påvirket, men tuder også til den 

Anmeld

4. oktober 2014

Kay

grinny skriver:

Det er også en lorte sang 

Ej okay, jeg er nok også lidt påvirket, men tuder også til den 

Det er jo en rigtig smuk sang men med en rimelig barsk tekst meget af vejen og den rammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.