Henvisning til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
1 synes godt om
3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hejsa!

Jeg har for nylig fundet ud af at jeg er gravid men har ingen anelse om hvor langt jeg er henne, da jeg ikke havde styr på min cyklus overhovedet. Jeg har en pige i forvejen og har haft 3 menstruationer siden jeg fødte hende. Så heller ingen regelmæssig cyklus. Anyway, det snakkede jeg så med lægen om igår og hun ville så sende mig til en gynækolog som skal terminsscanne mig. Mit spørgsmål er egentlig bare, at hvis man har fået en henvisning fra sin læge, betyder det så at så skal man ikke betale for scanningen? For jeg har bestemt ikke 600 kr til det  Bare et lille spørgsmål fra mig her fra morgenstunden, som er anonym da endnu ingen ved at jeg er gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2014

Christine

Anonym skriver:

Hejsa!

Jeg har for nylig fundet ud af at jeg er gravid men har ingen anelse om hvor langt jeg er henne, da jeg ikke havde styr på min cyklus overhovedet. Jeg har en pige i forvejen og har haft 3 menstruationer siden jeg fødte hende. Så heller ingen regelmæssig cyklus. Anyway, det snakkede jeg så med lægen om igår og hun ville så sende mig til en gynækolog som skal terminsscanne mig. Mit spørgsmål er egentlig bare, at hvis man har fået en henvisning fra sin læge, betyder det så at så skal man ikke betale for scanningen? For jeg har bestemt ikke 600 kr til det  Bare et lille spørgsmål fra mig her fra morgenstunden, som er anonym da endnu ingen ved at jeg er gravid 

Ja det betyder at du IKKE betaler 

Hvor gammel er din datter?

Og tillykke... ? 

Anmeld

3. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

Hejsa!

Ja så er det gratis, når lægen sender dig.. det er tit samme sted som NF mm...

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ja det betyder at du IKKE betaler 

Hvor gammel er din datter?

Og tillykke... ? 

Tak! Jeg har ikke prøvet at få henvisninger før, så aner ikke hvordan det foregår.

Hun er 15 mdr og tak

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Ja så er det gratis, når lægen sender dig.. det er tit samme sted som NF mm...

Det lyder godt! Tak for svar

Anmeld

3. oktober 2014

Christine

Anonym skriver:

Tak! Jeg har ikke prøvet at få henvisninger før, så aner ikke hvordan det foregår.

Hun er 15 mdr og tak

Blev bare lige i tvivl om din datter kun er ca. 3 måneder, men går ud fra at det er fordi du har haft en lidt skør cyklus at du skrev 3 menstruationer 

Håber du snart får svar på hvor langt du er 

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Blev bare lige i tvivl om din datter kun er ca. 3 måneder, men går ud fra at det er fordi du har haft en lidt skør cyklus at du skrev 3 menstruationer 

Håber du snart får svar på hvor langt du er 

Ja den har været fuldstændig skør .. Der var 10 mdr mellem den første og anden !  

Anmeld

3. oktober 2014

Christine

Anonym skriver:

Ja den har været fuldstændig skør .. Der var 10 mdr mellem den første og anden !  

Så er det godt nok ikke nemt at vide præcis hvornår man blev gravid 

Ved du hvornår du skal skannes?

Anmeld

5. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Så er det godt nok ikke nemt at vide præcis hvornår man blev gravid 

Ved du hvornår du skal skannes?

Ja jeg har fået en tid til i morgen kl 10.30 - bliver rart at få styr på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.