Hvornår kom din babyhule frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
14 svar
2 synes godt om
2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Ja, hvornår begyndte du at få en synlig baby mave. Altså da du selv kunne se og mærke at tøjet strammede lidt, gerne billeder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Anna2706

Anonym skriver:

Ja, hvornår begyndte du at få en synlig baby mave. Altså da du selv kunne se og mærke at tøjet strammede lidt, gerne billeder ?

Her er jeg i uge 15, og tror det var deromkring bukserne begyndte at stramme  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2014

Mor til F

Jeg var omkring 20 uger,  da jeg ikke kunne passe mine bukser mere og omkring 22 uger , da jeg fik en lille mave Her er jeg 22+1  

Anmeld

2. oktober 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg begyndte selv at kunne se en smule omkring uge 15-16 stykker (billedet er fra 17+), men omverdenen kunne ikke se det før jeg var halvvejs - vi fortalte det nu heller ikke før  

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar . Hvad med lige i starten da i var(hvis i var) oppustet, så maven større ud der?

Anmeld

2. oktober 2014

maak

Anonym skriver:

Tak for svar . Hvad med lige i starten da i var(hvis i var) oppustet, så maven større ud der?

Jeg er 8+1 og jeg føler virkelig jeg allerede har mave, men det er meget meget lidt.. Men føler stadig at alting strammer på min mave, men det er nok mest pga. oppustethed ��

Anmeld

2. oktober 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg var slet ikke oppustet i starten (: 

Anmeld

2. oktober 2014

Stimap

Jeg har ikke kunne passe mine bukser siden uge 7+ , da jeg var enormt oppustet ... I dag er jeg 13+6 og kan på ingen måde skjule det længere... 

Anmeld

2. oktober 2014

Benjamins'mor

Har ikke lige nogen billeder. Men første gang kom maven først omkring uge 20. Anden gang kom maven allerede i uge 14. Men de siger jo også man bliver hurtigere stor anden gang fordi ens livmoder allerede har været udvidet en gang.

Anmeld

3. oktober 2014

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg har ikke kunne passe mine bukser siden uge 7+ , da jeg var enormt oppustet ... I dag er jeg 13+6 og kan på ingen måde skjule det længere... 

Hold da op! Er du første gangs?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.