Er lidt i tvivl om der stadig er chance for at jeg er gravid?
Har hovedpine, menses smerter, kvalme, især om morgenen, er sindssyg træt, kunne sove hele tiden, oppustet, især meget tyk ved skambenet, det er også helt hårdt i forhold til hvad det plejer at være, mine bryster er blevet noget større de sidste 14 dage og blodårene er kommet meget frem, er blevet forkølet (har hørt det kan være tegn på graviditet, i starten), føler mig bare helt tappet for energi, er helt udmattet. Har ikke været på arbejde mandag, i går og i dag, har det skidt og hele kroppen føles bare mærkelig
.
Tog en test i går morges som var negativ, men er der måske stadig mulighed for graviditet? Min kæreste begyndte i går at sige jeg nok var gravid og det lignede det fordi jeg er så oppustet. Vi vil gerne have en lille baby, så har bare smidt p-piller i december 13, og så kommer det når det kommer. Jeg fik for nogle måneder siden konstateret PCO, så mens er ikke regelmæssig, men begyndte at tænke graviditet efter alle de symptomer i lidt over en uge.
Nå, beklager det blev lidt langt, men er der nogen der ved om det stadig kan betyde en graviditet? 
Anmeld