Er der stadig mulighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. oktober 2014

Just123

Er lidt i tvivl om der stadig er chance for at jeg er gravid?
Har hovedpine, menses smerter, kvalme, især om morgenen, er sindssyg træt, kunne sove hele tiden, oppustet, især meget tyk ved skambenet, det er også helt hårdt i forhold til hvad det plejer at være, mine bryster er blevet noget større de sidste 14 dage og blodårene er kommet meget frem, er blevet forkølet (har hørt det kan være tegn på graviditet, i starten), føler mig bare helt tappet for energi, er helt udmattet. Har ikke været på arbejde mandag, i går og i dag, har det skidt og hele kroppen føles bare mærkelig .
Tog en test i går morges som var negativ, men er der måske stadig mulighed for graviditet? Min kæreste begyndte i går at sige jeg nok var gravid og det lignede det fordi jeg er så oppustet. Vi vil gerne have en lille baby, så har bare smidt p-piller i december 13, og så kommer det når det kommer. Jeg fik for nogle måneder siden konstateret PCO, så mens er ikke regelmæssig, men begyndte at tænke graviditet efter alle de symptomer i lidt over en uge.

Nå, beklager det blev lidt langt, men er der nogen der ved om det stadig kan betyde en graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

L-Mortil3

Muligheden vil altid være der, det er svært at sige pga PCO , sidste blødningsdag, ægløsning osv.

du kan sagtens være gravid, men ikke så langt at det kan påvises. Det kan også være ønsket om baby der fremkalder symptomer...

held og lykke :-) krydser for den er der!

Anmeld

2. oktober 2014

Just123

Muligheden vil altid være der, det er svært at sige pga PCO , sidste blødningsdag, ægløsning osv.

du kan sagtens være gravid, men ikke så langt at det kan påvises. Det kan også være ønsket om baby der fremkalder symptomer...

held og lykke :-) krydser for den er der!

Tak for svar!

Jeg havde første dag i sidste mens d. 21/8, men ja det er jo ikke nemt at regne sig frem til ægløsning når man ingen ting ved.
Men hvis så ægløsning er kommet som hvis det var en 28-30 dages cyklus, så ville jeg være 6+0 i dag.
Jeg tænker ikke over graviditet i hverdagen, det var først i går da kæresten sagde inde i sengen om morgenen, at det var sikkert en lille baby. Men da så jeg sagde til ham at testen var negativ, så sagde han så er du ikke gravid, det tror jeg ikke på

Men men men, tænker lige.. kan det godt være svære og tage længere tid at teste positiv når man har PCO?

Anmeld

2. oktober 2014

Baby15

Jeg har en veninde med pco ,sidst hun blev gravid testede hun positiv 3+.. Så det har ikke noget at gøre med at der dannes sent hcg. 

Kroppen kan fremkalde de vildeste symptomer når man gerne vil være gravid.. 

Kun en test eller blodprøve kan fortælle dig om du er gravid, men det lyder meget mærkeligt at man ikke kan teste 6+. Men nok ikke umuligt  

Anmeld

2. oktober 2014

Just123

Baby15 skriver:

Jeg har en veninde med pco ,sidst hun blev gravid testede hun positiv 3+.. Så det har ikke noget at gøre med at der dannes sent hcg. 

Kroppen kan fremkalde de vildeste symptomer når man gerne vil være gravid.. 

Kun en test eller blodprøve kan fortælle dig om du er gravid, men det lyder meget mærkeligt at man ikke kan teste 6+. Men nok ikke umuligt  

Som sagt, ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning, hvis jeg har. Så ved jo ikke hvor lang denne cyklus er, men hvis den bare har været 28-30 dage, så ville jeg være 6+0. Jeg/vi tænker slet ikke på graviditet til hverdag, det er først i går.

Anmeld

2. oktober 2014

Baby15

Just123 skriver:

Som sagt, ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning, hvis jeg har. Så ved jo ikke hvor lang denne cyklus er, men hvis den bare har været 28-30 dage, så ville jeg være 6+0. Jeg/vi tænker slet ikke på graviditet til hverdag, det er først i går.

Men måske du skulle gå til lægen og få en bp hvis dine symptomer fortsætter

der er ikke rigtig andre måder at finde ud af det på, andet end at vente og se 

Anmeld

2. oktober 2014

Just123

Baby15 skriver:

Men måske du skulle gå til lægen og få en bp hvis dine symptomer fortsætter

der er ikke rigtig andre måder at finde ud af det på, andet end at vente og se 

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.