Astma og AB-børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Henri84

Smider den lige her også... I håb af nogle svar...
Hvilken medicin får jeres børn?
Elias har haft AB i 6 mdr. nu, i løbet af de 6 mdr. har han sammenlagt kun haft 2 uger!! uden besværet vejrtrækning.
Vi er lige begyndt at blive fulgt hos en børnelæge, og det er nu konstateret at han IKKE er allergisk over for noget...
Han får lige nu 6 pust spirocort, og 2-3 pust airomir hver 2. time, og han raller, hvæser og hoster stadig :s
Jeg skal se om jeg kan få fat på børnelægen i morgen, så vi kan aftale videre bhandling, men ville da lige høre hvad jeres børn herinde får af medicin?
Findes der mon andet, evt. stærkere medicin som må gives til en 1-årig?
Han har en immundefekt, men det skulle ikke have nogen indvirkning på hans vejrtrækning...
Hilsen en TRÆÆÆÆT mor som endnu en gang skal sidde oppe med et hostende barn hele natten :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Lene76

hej...

jeg har en datter som fik mere end din søn fik lyder dog til at hans osse er rigtig slemt.

vi gik til nogle alternative behandlinger med hende, akupunktur/zone og efter 5 behandlinger havde hun ik brug for hverken det ene el det andet.... så måske i sku overveje at prøve det....

Kh Lene

Anmeld

23. august 2009

Susan1978

Min søn som nu er 2 år , havde det første år af hans liv 5 lunge betændelser, hvoraf de to var med indlæggelse og fik så konstateret AB.

han fik så NES spaceren.. og det hjalp ham også..

MEn min zoneterapi dame nede på arbejdet, kan noget med natur medicin, så hun havde fat i sin vejleder og vi fik 3 slags dråber han skulle have 2 af morgen og aften.

i løbet af få måneder blev han et helt andet menneske. Han blev mere livlig og mere glad og sidste vinter periode han han kun en lille lungebetændelse.

og han stoppede helt med NES spaceren og har ikke fået det siden. Jeg er meget spændt på om han har brug for natur medicinen denne vinter. For i forhold til Spirocot og Aromirén så holder natur medicinen ikke bare sygdommen nede, men fjerner den gradvist.

Held og lykke med det, i skulle prøve det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.