MyLove E skriver:
Hej.
Min søn er blevet stukket af en myg. Han kan ikke så godt tåle dem, og ved de er ret giftige lige for tiden.
Jeg opdagede der i går hvor han fik en halv alnok (allergi pille) I morges tog jeg en med i børnehaven hvis det blev værre, men mig og lederen blev hurtigt enig om han skulle ha den med der samme.
Han virker ikke mærket af det, men synes det er en del rødt og bredt og måske også lidt blåt.
Skal vi bare gøre ingenting og bare give ham en pille mere eller skal vi ringe til lægevagten, eller vente til i morgen 
Jeg synes ikke det ser særligt voldsomt ud, så hvis han heller ikke virker mærket af det, synes jeg du skal lade det være. Se om I ikke kan glemme det - det er oftest den bedste medicin mod myggestik 
Stedet hvor han er blevet stukket, kan faktisk være ret problematisk hvis det hæver meget op, fordi det kan trykke voldsomt på senerne så man får problemer med at bruge hånden. Når jeg har oplevet det, er den eneste løsning antihistamin. Jeg tror også det er det eneste middel lægen har til rådighed.
Jeg synes før du har nævnt at du ikke er helt tilfreds med Alnok. Har du prøvet et andet mærke?
Anmeld