Nogen som lige kan kigge med? (Haster lidt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
9 svar
3 synes godt om
2. oktober 2014

MyLove E

Hej.

Min søn er blevet stukket af en myg. Han kan ikke så godt tåle dem, og ved de er ret giftige lige for tiden.

Jeg opdagede der i går hvor han fik en halv alnok (allergi pille) I morges tog jeg en med i børnehaven hvis det blev værre, men mig og lederen blev hurtigt enig om han skulle ha den med der samme.

Han virker ikke mærket af det, men synes det er en del rødt og bredt og måske også lidt blåt.

Skal vi bare gøre ingenting og bare give ham en pille mere eller skal vi ringe til lægevagten, eller vente til i morgen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

B&J

jeg syntes det ser meget alm ud rødt hævet og ligner man har kløet i det... evt ligge lidt is på det kan hjælpe rigtig meget på hævelsen og kløen...

hilsen hende der hæver 7 gange så meget op når jeg får et stik

Anmeld

2. oktober 2014

Morjanne76

Hvad tænker du, at der kan ske med et Myggestik han fik igår?

Anmeld

2. oktober 2014

Elgaard73

Jeg syntes ikke at det ser voldsomt ud, så jeg ville nok bare prøve at give det fred. Prøve at undgå at han klør i det. Dup det evt. med noget zinkliniment (det tager rigtig meget af kløen).

Anmeld

2. oktober 2014

Pikku Myy

MyLove E skriver:

Hej.

Min søn er blevet stukket af en myg. Han kan ikke så godt tåle dem, og ved de er ret giftige lige for tiden.

Jeg opdagede der i går hvor han fik en halv alnok (allergi pille) I morges tog jeg en med i børnehaven hvis det blev værre, men mig og lederen blev hurtigt enig om han skulle ha den med der samme.

Han virker ikke mærket af det, men synes det er en del rødt og bredt og måske også lidt blåt.

Skal vi bare gøre ingenting og bare give ham en pille mere eller skal vi ringe til lægevagten, eller vente til i morgen 

Jeg synes ikke det ser særligt voldsomt ud, så hvis han heller ikke virker mærket af det, synes jeg du skal lade det være. Se om I ikke kan glemme det - det er oftest den bedste medicin mod myggestik

Stedet hvor han er blevet stukket, kan faktisk være ret problematisk hvis det hæver meget op, fordi det kan trykke voldsomt på senerne så man får problemer med at bruge hånden. Når jeg har oplevet det, er den eneste løsning antihistamin. Jeg tror også det er det eneste middel lægen har til rådighed.

Jeg synes før du har nævnt at du ikke er helt tilfreds med Alnok. Har du prøvet et andet mærke?

Anmeld

2. oktober 2014

lineog4

Som de andre synes jeg ikke umiddelbart det ser særlig slemt ud, men kan jo være billedet snyder.

Hvis det er som på billedet, så ville jeg blot prøve at få tankerne på afveje og så se efter i morgen at det er ved at falde.

Anmeld

2. oktober 2014

lineog4

Som de andre synes jeg ikke umiddelbart det ser særlig slemt ud, men kan jo være billedet snyder.

Hvis det er som på billedet, så ville jeg blot prøve at få tankerne på afveje og så se efter i morgen at det er ved at falde.

Anmeld

2. oktober 2014

MyLove E

Morjanne76 skriver:

Hvad tænker du, at der kan ske med et Myggestik han fik igår?

Jeg er nok bare en pylret mor

Anmeld

2. oktober 2014

L-Mortil3

Giv en pille mere, og smør gerne med antihistamin creme hvis i har! 

Knus Line der er SSA og har er alergiker barn, hvor hele arm/ben/øje bliver kæmpe ved stik.

god bedring :-)

Anmeld

2. oktober 2014

Wish

MyLove E skriver:

Hej.

Har læst at Tigerbalsam hjælper på myggestik og bid. Så hvis i ligger inde med det kunne det evt. Prøves 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.