Jeg er ny her på siden, men kunne rigtig godt tænke mig at høre om andre som står i samme situation som mig og som evt. er kommet videre.....altså hvor det er endt i graviditet
.
Vi har nu i næsten 3 år prøvet på at få barn nr 2 og det vil bare ikke lykkedes. Ingen af os fejler noget (har vi fået at vide) jeg har reglmæssig menstration og min partner fin sædkvalitet. Alligevel vil det bare ikke lykkedes os at få endnu et barn mere. Vores datter har vi fået på normal vis og uden de store "anstrængelser"......også derfor at jeg syntes at det er endnu mere frustrende nu.
Vi er kommet i fertilitetsbehandling hos Aagaard I Århus og jeg har nu været igennem 2 IUI behandlinger og venter på om det er lykkedes denne gang. Har dog ikke den store tiltro da min partners sædkvalitet desværre ikke var i top efter en omgang influenza, men nu må vi se.
Anyways, vil bare så gerne høre fra jer andre som er i samme båd, for jeg føler mig lidt alene, da folk har svært ved at forstå at det kan være SÅ svært, når nu vi har et barn i forvejen og vi begge er sunde og raske.
Anmeld