39+0 og nu med brækket ribben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.948 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. oktober 2014

Soleil

For helved og sgu hvor er jeg træt af det. jeg har haft ondt i mit ribben længe fordi bette manden har haft det som ynglings sparke punkt stort set hele graviditeten. Så i tirsdags ville jeg ud at shoppe og har glædet mig til at få handlet de sidste ting hjem til ham. kommer ind i super markedet og skal lige tisse en tår inden jeg går shop amok. 

Jeg nyser og kan høre et kæmpe smæld + et ordenlig knæk og der kommer den vildeste smerte 

med tårer løbende ned af kinderne, får jeg fragtet mig selv ud i bilen og med stor besvær kørt hjem. 

vagtlægen konkluderer at idet mit ribben har været udsat så længe med spark, var de kun et lille nys der skulle til for at brække det.

jeg kan nu INGEN TING! Ligger på sofaen med de vildeste smerter og er begyndt at frygte den kommende fødsel. jeg ved slet ikke hvordan jeg skal klare mig igennem vejrtrækningen, når det gør så ondt!

Øv hvor har jeg ond af mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Isabella_mor

Soleil skriver:

For helved og sgu hvor er jeg træt af det. jeg har haft ondt i mit ribben længe fordi bette manden har haft det som ynglings sparke punkt stort set hele graviditeten. Så i tirsdags ville jeg ud at shoppe og har glædet mig til at få handlet de sidste ting hjem til ham. kommer ind i super markedet og skal lige tisse en tår inden jeg går shop amok. 

Jeg nyser og kan høre et kæmpe smæld + et ordenlig knæk og der kommer den vildeste smerte 

med tårer løbende ned af kinderne, får jeg fragtet mig selv ud i bilen og med stor besvær kørt hjem. 

vagtlægen konkluderer at idet mit ribben har været udsat så længe med spark, var de kun et lille nys der skulle til for at brække det.

jeg kan nu INGEN TING! Ligger på sofaen med de vildeste smerter og er begyndt at frygte den kommende fødsel. jeg ved slet ikke hvordan jeg skal klare mig igennem vejrtrækningen, når det gør så ondt!

Ej.!!! hvor vildt.!!!

shit... det har jeg godt nok aldrig hørt om før... 

god bedring, selvom det jo nok ikke hjælper.. og så højgravid oveni et brækket ribben... jeg skal vidst ikke klage kan jeg godt se. 

Anmeld

2. oktober 2014

Soleil

Isabella_mor skriver:

Ej.!!! hvor vildt.!!!

shit... det har jeg godt nok aldrig hørt om før... 

god bedring, selvom det jo nok ikke hjælper.. og så højgravid oveni et brækket ribben... jeg skal vidst ikke klage kan jeg godt se. 

Heller ikke jeg. Men når et ribben har været udsat i en meget lang periode, så skal der åbenbart ikke så meget til...

Åh du må klage alt det du vil! Det hører til den højgravides verden 

Og mange tak 

Anmeld

2. oktober 2014

Signe-bine

Nej nej nej!!! Hvor er det vildt at det kan ske! Rigtig god bedring og rigtig god fødsel

Anmeld

2. oktober 2014

Loa

Soleil skriver:

Shiiiiit. Hvor længe er det om at hele/blive normalt igen? Skal der gøres noget eller klarer det bare sig selv?

Tænker bare, jeg kunne slet ikke forestille mig en fødsel med smerter ved vejrtrækning

Anmeld

2. oktober 2014

Soleil

Signe-bine skriver:

Nej nej nej!!! Hvor er det vildt at det kan ske! Rigtig god bedring og rigtig god fødsel

Tusind tak

Anmeld

2. oktober 2014

Soleil

Loa skriver:

Shiiiiit. Hvor længe er det om at hele/blive normalt igen? Skal der gøres noget eller klarer det bare sig selv?

Tænker bare, jeg kunne slet ikke forestille mig en fødsel med smerter ved vejrtrækning

2-8 uger for at hele  De kan ikke gøre noget, det skal hele af sig selv. Smertestillende kan jeg heller ikke få, så det er bare rigtig røv! 

Amen den fødsel skræmmer mig fra hvid og sans lige nu og jeg kan jo ikke vente 8 uger med at føde 

Anmeld

2. oktober 2014

Loa

Soleil skriver:

2-8 uger for at hele  De kan ikke gøre noget, det skal hele af sig selv. Smertestillende kan jeg heller ikke få, så det er bare rigtig røv! 

Amen den fødsel skræmmer mig fra hvid og sans lige nu og jeg kan jo ikke vente 8 uger med at føde 

Kan filme godt forstå dig....

Er dælme også uheldigt

Anmeld

2. oktober 2014

anonym10101

Gud, hvor uheldigt!

Mht. det med fødslen kan man jo sige at der kommer noget fantastisk ud af det, et brækken ribben vil "bare" være et brækket ribben - hvis du forstår

God bedring og fødsel

Anmeld

2. oktober 2014

VNB

Soleil skriver:

Hehe den skal sku da med i hans konformationssang!!! 

Hvor det vildt. 

Rigtig god bedring til dig - det må ikke være sjovt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.