hjælp, hvad er det???!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg er lige vågnet med de mest sindsyge smerter i underlivet samt lænden, de kom og gik med mellem rum, det varede Ca. 4-5 sekunder, og kom tilbage efter Ca. 10 sekunder efter, imens de var der, kom der nogle tåre, lå helt stille og kunne slet ikke trække vejret det var rigtig ubehageligt, og nu spænder det helt heltinde i mit underLiv med nogle plukveer og spark fra den lille. jeg ringede til fødegangen og fortalte mit problem, hun sagde jeg skulle se tiden an, tag en panodil og noget varmt på maven. jeg er 22 uger henne og første gangs gravid. 

er der andre som har prøvet noget lignede? og hvad kunne det Være? jeg er rigtig bange for at skulle føde tidligt  

jeg er anonym da dem jeg kender ikke skal tro alt muligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Kay

Jeg får det sådan når den lille maser på mine tarme og luften kan komme forbi... det gør sindssygt ondt men det hjælper at bevæge underlivet altså at vrikke med numsen agtig

Håber det bare er det 

Anmeld

2. oktober 2014

L-Mortil3

Umiddelbart kan det også være voldsomme jag fra dine ligamenter og muskler der holder livmoderen, hvis den lille lige har strakt sig eller udvider den et værelses lidt. Det kan gøre SÅ ONDT. 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Umiddelbart kan det også være voldsomme jag fra dine ligamenter og muskler der holder livmoderen, hvis den lille lige har strakt sig eller udvider den et værelses lidt. Det kan gøre SÅ ONDT. 

Kan den lille virkelig lave sådan nogle smerter hvis han striker sig? 

Krydser finger for det er det så og ikke fødsel. 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg får det sådan når den lille maser på mine tarme og luften kan komme forbi... det gør sindssygt ondt men det hjælper at bevæge underlivet altså at vrikke med numsen agtig

Håber det bare er det 

Jeg vil Gøre et forsøg. 

men når de smerter kommer så bliver jeg helt stiv i kroppen, og kan slet ikke bevæge mig det var rigtig ubehageligt  

Anmeld

2. oktober 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg er lige vågnet med de mest sindsyge smerter i underlivet samt lænden, de kom og gik med mellem rum, det varede Ca. 4-5 sekunder, og kom tilbage efter Ca. 10 sekunder efter, imens de var der, kom der nogle tåre, lå helt stille og kunne slet ikke trække vejret det var rigtig ubehageligt, og nu spænder det helt heltinde i mit underLiv med nogle plukveer og spark fra den lille. jeg ringede til fødegangen og fortalte mit problem, hun sagde jeg skulle se tiden an, tag en panodil og noget varmt på maven. jeg er 22 uger henne og første gangs gravid. 

er der andre som har prøvet noget lignede? og hvad kunne det Være? jeg er rigtig bange for at skulle føde tidligt  

jeg er anonym da dem jeg kender ikke skal tro alt muligt. 

Måske skulle du købe urinvejsinfektionstest bare for en sikkerheds skyld? Ved selvfølgelig ikke hvornår du sidst er blevet tjekket for blærebetændelse..

Anmeld

2. oktober 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg vil Gøre et forsøg. 

men når de smerter kommer så bliver jeg helt stiv i kroppen, og kan slet ikke bevæge mig det var rigtig ubehageligt  

Ja det er rigtig smertefuldt

Anmeld

2. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Kan den lille virkelig lave sådan nogle smerter hvis han striker sig? 

Krydser finger for det er det så og ikke fødsel. 

Det kan det helt bestemt ja! Ellers er buddet blærebetændelse �� rigtig god bedring i hvert fald!!

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Måske skulle du købe urinvejsinfektionstest bare for en sikkerheds skyld? Ved selvfølgelig ikke hvornår du sidst er blevet tjekket for blærebetændelse..

Jeg blev tjekket for blærebetændelse i sidste uge, og den var negativ heldigvis 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Det kan det helt bestemt ja! Ellers er buddet blærebetændelse �� rigtig god bedring i hvert fald!!

puha, det må den lille meget gerne lade Være med , ingen blærebetændelse mange Tak. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.