Har i prøvet det? Ikke normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

Soe

Nogen der har prøvet at have blærenetændelses lignende symptomer? Har testet for urinvejsinfektion som viste helt negativ. Har haft en irriteret følelse i min blære de sidste dage og skal tisse med stor trang hele tiden 

Mine bryster er ømme, og har også tjekket for ægløsning om det ku være det. Men den viste os negativ.

Mer bange for der er noget galt. Skal først have mens om 14 dage ca. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

lillespir26

Prøv en g-test

Anmeld

2. oktober 2014

Soe

lillespir24 skriver:

Prøv en g-test

Den viste også negativ. Men regnede heller ikk med den ku vise positiv så tidligt. 

Jeg må lige ringe til lægen hvis det fortsætter. Kunne bare være at der var nogen som havde prøvet det samme og viste jeg ikke skulle være bekymret 

Anmeld

2. oktober 2014

ØnskeSpir...

Har prøvet, at have følelsen som ved blærebetændelse, men uden at der var noget. Følelsen af, at man skal tisse, men der kommer næsten ikke noget. Og lige så snart de par dråber, der nu var, var klemt ud, føltes det som om man skulle tisse igen. Begyndte til sidst at tro, at det var noget, jeg bildte mig ind. Det forsvant efter lidt tid af sig selv. Måske det bare var mental tissetrang

Anmeld

2. oktober 2014

biniek

hey

jeg har også prøvet noget lignende.

det var ikke noget.

men der er aldrig dumt at få det testet  

Anmeld

2. oktober 2014

Isabella_mor

Soe skriver:

Nogen der har prøvet at have blærenetændelses lignende symptomer? Har testet for urinvejsinfektion som viste helt negativ. Har haft en irriteret følelse i min blære de sidste dage og skal tisse med stor trang hele tiden 

Mine bryster er ømme, og har også tjekket for ægløsning om det ku være det. Men den viste os negativ.

Mer bange for der er noget galt. Skal først have mens om 14 dage ca. 

husker du at drikke rigeligt med væske?? det kan nogengange godt bare være det der skal til.

Anmeld

3. oktober 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis du skal have mens om 14 dage,er du jo omkring ÆL nu,og dette kan meget vel være årsagen til de hyppige vandladninger.

Efter ÆL er årsagen for det meste,at livmoderen puster sig op,også selv om man ikke er blevet gravid,og trykker på blæren. 

Anmeld

3. oktober 2014

Soe

Var ved lægen idag, hun sagde jeg ikke havde skyggen af blærebetændelse heldigvis har taget ÆL 3 dage i træk som viste negativ. Min læge mente jeg havde en lille blære , så jeg skal træne den. Jeg sys bare det mærkelig det kommer over så kort tid. Og ja drikker rigeligt væske. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.