Christine skriver:
Jeg synes Cafe Noirs koffeinfri kaffe er god. Eller hedder den koffeinlet? Noget i den stil. Den har blå skrift på mærkaten.
Krops- og ansigtspleje produkter kan jeg anbefale Dermas produkter, jeg synes virkelig de er gode. Rønsbøl er også godt, men lidt dyrere. Og så kan jeg godt lide Origins, men mange af produkterne indeholder essentielle olier, som nogle mener er "farlige" og andre mener er uskadelige. Men ingen af dem indeholder parabener eller kemisk parfume - og så virker de godt, synes jeg.
John Masters er simpelthen formidable produkter, synes jeg! Igen indeholder de naturlige "dufte" om nogle er for og andre imod, men de har jo også en duftfri serie nu som jeg formoder er lige så god.
Tak for dit svar 
Oki, lyder godt
Igår aftes hvor lysten til kaffe var der, men beslutningen om ingen koffein var taget
Tog jeg i Netto, de havde kun en, det er en Peter Larsens instant koffeinfri økologisk kaffe, så den er købt, den smager fint, og synes det er et plus den er øko 
Jeg drikker den ik rent, den skal i iskaffen eller i en latte
Jeg har tænkt meget på Derma, om de er gode, så det er skønt at vide at du anbefaler dem
Så en stor bodylotion, var vist 400 ml til 40 kr. i Netto igår, det er jo billigt! Men vidste ik om de var gode, så ville ik købe den, før jeg ved lidt mere om den, men nu overvejer jeg det da
Jeg er også glad for Origins
Deres masker er super gode! og bruger også en serum fra dem, I love it
Anmeld