MorDk skriver:
http://www.udeoghjemme.dk/Artikler/Kaerlighed-og-sorg/2014/oktober/40-en-mors-ultimative-offer.aspx
Jeg mener IKKE hun er en helt! Jeg kan slet ikke forstå hendes valg! Har SÅ ondt af hendes søn og ja... datter, som skal vokse op UDEN hende 
Ved det ikke - men ved det må være et forbistret svært valg. Kender nogen der har taget valget dog lidt senere i graviditet, og netop har taget valget om at gøre hvad de kunne for at overleve for de andre børn. Men jeg ved også der er et tons af tanker, for man valgte så eget liv over barnets liv, ja måske endda en følelse af at have ofret sit barn for en selv...
jeg ved jeg havde valgt at kæmpe for livet især hvis det var så tidligt i graviditeten men jeg ved også det ikke havde været så ligetil og jeg ville have en del sorte dage hvor jeg ville tvivle på mit valg.
Jeg havde gerne givet mit liv for min datter også selvom det betød der stod to piger uden mor - jeg fik så bare ikke valget - for hendes liv var mere betydningsfuldt end mit, jeg havde jo levet og jeg har jo hendes MOR og en mor giver alt også sit eget liv for sine børn...
heltinde nej, men mor ja... Og hun stod med et valg som ikke var ligetil og håbede måske på miraklet der ville muliggøre både hendes datter og hun selv levede videre. Jeg har valgt anderledes, men vil ikke sige det ene valg er mere rigtigt end det andet
Anmeld