Start på vuc ved du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
5 svar
5 synes godt om
1. oktober 2014

Victoria's'mor

Hej piger .. 

sagen er den - jeg pt er på kontanthjælp . 

der er blevet lagt plan for hvad jeg skal de næste forhåbentligt mange år

starte 10 klasse 2015/2016

hf pædagog pakke 2016/2017

Pædagog seminaret 2017/???

har så fundet ud af at de er startet op på hold på vuc her d 18 august. skal op og snakke med dem fredag og høre mine chance for og starte allerede nu, men tror i jeg kan nå og komme med på holdene???  

sagen er den, hvis jeg får lov og starte nu kan jeg ''nøjes'' med

Dansk-Matematik-Samfundsfag-Engelsk

MEN... hvis jeg skal vente 1 år skal jeg have :

Dansk-Matematik-Engelsk-Samfundsfag-Nanturideskab + et fag mere.

GRUNDEN 

min datter bliver 7 i december så derfor skal jeg op på flere timer næste år , derfor ville det jo hjælpe mig meget jeg kunne starte nu, da hf til næste sommer jo automatisk vil give det antal timer jeg skal ha når mit barn er 7 år

håber det giver mening :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Nystart

Victoria's'mor skriver:

Hej piger .. 

sagen er den - jeg pt er på kontanthjælp . 

der er blevet lagt plan for hvad jeg skal de næste forhåbentligt mange år

starte 10 klasse 2015/2016

hf pædagog pakke 2016/2017

Pædagog seminaret 2017/???

har så fundet ud af at de er startet op på hold på vuc her d 18 august. skal op og snakke med dem fredag og høre mine chance for og starte allerede nu, men tror i jeg kan nå og komme med på holdene???  

sagen er den, hvis jeg får lov og starte nu kan jeg ''nøjes'' med

Dansk-Matematik-Samfundsfag-Engelsk

MEN... hvis jeg skal vente 1 år skal jeg have :

Dansk-Matematik-Engelsk-Samfundsfag-Nanturideskab + et fag mere.

GRUNDEN 

min datter bliver 7 i december så derfor skal jeg op på flere timer næste år , derfor ville det jo hjælpe mig meget jeg kunne starte nu, da hf til næste sommer jo automatisk vil give det antal timer jeg skal ha når mit barn er 7 år

håber det giver mening :/

Hvis der er plads så tror jeg snildt du kan.. 

Det er omkring nu at de plejer at skifte ud fordi folk falder fra eller har for meget fravær

Anmeld

1. oktober 2014

Stumpen

Vil du gerne starte op nu? Du vil jo fra start være 1,5 md bagefter... Magter du det? det må også betyde at du skal op i fuld pensum.. 

jeg ville vente og så tage et nemt fag (for dig) som det sidste for at kunne få su...

Anmeld

1. oktober 2014

Stumpen

Stumpen skriver:

Vil du gerne starte op nu? Du vil jo fra start være 1,5 md bagefter... Magter du det? det må også betyde at du skal op i fuld pensum.. 

jeg ville vente og så tage et nemt fag (for dig) som det sidste for at kunne få su...

Fx noget IT af en art...

Anmeld

1. oktober 2014

Victoria's'mor

Stumpen skriver:

Jeg har taget 10 klasse fagene på fjernundervisning 

så ville ikke været et problem. 

hellere starte nu, end og gå og glo et år 

Anmeld

1. oktober 2014

Nystart

Stumpen skriver:

Der skal ikke gå's op i fuld pensum, da der er andre regler fordi hun er startet senere.

Der er MASSER der starter op nu, og så slemt er det ikke det hun mangler... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.