Nogen der har solgt lejlighed hos danbolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

Anonym trådstarter

og kan svare mig på hvad i gav i salær og om i kunne forhandle og hvordan i evt. Gjorde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

og kan svare mig på hvad i gav i salær og om i kunne forhandle og hvordan i evt. Gjorde?

vi har lige solgt hus....

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

vi har lige solgt hus....

Hvad måtte i give? Og kunne i forhandle prisen ned?

Anmeld

1. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

Hvad måtte i give? Og kunne i forhandle prisen ned?

vi gav faktisk en hel del...

bygningen blev solgt som nedrivning grundet flere ting, og betyder ingen tilstands rapport.. 

Den blev ikke slået op på nettet, men de har ordnet ALT andet.. fremvisning, bank møder mm.. det lød på ca 61000 kr.. for et hus til ca 300000

Me den var os solgt på et par uger 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

vi gav faktisk en hel del...

bygningen blev solgt som nedrivning grundet flere ting, og betyder ingen tilstands rapport.. 

Den blev ikke slået op på nettet, men de har ordnet ALT andet.. fremvisning, bank møder mm.. det lød på ca 61000 kr.. for et hus til ca 300000

Me den var os solgt på et par uger 

Pyha! Det var en del..

hvad gjorde at i valgte dem?

han kommer i morgen med vurderingen, og vi er lidt i vildrede. Vi bor i et rimelig attraktivt område, og der er kun 1 lejlighed til salg her som næsten er solgt på kun et par uger. Så vi overvejer at sælge gennem robinhus, da det "kun" vil koste 37.000. Men er sgu i tvivl..

Anmeld

1. oktober 2014

Nystart

Anonym skriver:

Pyha! Det var en del..

hvad gjorde at i valgte dem?

han kommer i morgen med vurderingen, og vi er lidt i vildrede. Vi bor i et rimelig attraktivt område, og der er kun 1 lejlighed til salg her som næsten er solgt på kun et par uger. Så vi overvejer at sælge gennem robinhus, da det "kun" vil koste 37.000. Men er sgu i tvivl..

Det er fordi de er samarbejdspartner med banken...

Det er min fars hus, som ikke selv kunne/ville hjælpe til selv, så vi fik en aftale om at ejendomsmægleren tog læsset.. og han har faktisk ikke engang fået alt det han ellers skulle...

Ved Danbolig er der købt eller gratis...

Jeg ville helt sikkert gøre opmærksom på at i havde fået et godt tilbud og presse prisen ned, især når det er attraktivt og det er nemt at sælge...

i vores var også selve ejerskifte, det kan godt koste en del...

jeg ville se om jeg kunne presse prisen... for det er nemt tjente penge for ejendomsmægler at skulle sælge jeres lejlighed hvis den er nem at komme af med, og det højeste i kan få er et nej...

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det er fordi de er samarbejdspartner med banken...

Det er min fars hus, som ikke selv kunne/ville hjælpe til selv, så vi fik en aftale om at ejendomsmægleren tog læsset.. og han har faktisk ikke engang fået alt det han ellers skulle...

Ved Danbolig er der købt eller gratis...

Jeg ville helt sikkert gøre opmærksom på at i havde fået et godt tilbud og presse prisen ned, især når det er attraktivt og det er nemt at sælge...

i vores var også selve ejerskifte, det kan godt koste en del...

jeg ville se om jeg kunne presse prisen... for det er nemt tjente penge for ejendomsmægler at skulle sælge jeres lejlighed hvis den er nem at komme af med, og det højeste i kan få er et nej...

Vi må prøve  

robinhus, der skal vi godt nok selv fremvise. Så det er ikke så professionelt, men hvis vi kan spare 25.000 er det nok det vi gør

Anmeld

1. oktober 2014

Kvist

Jeg kan kun anbefale Danbolig, vores hus var solgt på 3 uger.. Og vi fik presset prisen for salær ned, fra hvor meget, til hvor meget husker jeg ikke..

Men der er jo også forskel på de forskellige Danbolig.. Så det er nok svært at svare generelt på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.