Spm. om ændringer i afføring ? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
0 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hejsa. Jeg er anonym på grund af emnet, som for mig er ret så personligt.

Min afføring ændre sig ualmindelig meget.

Den ene uge er den hård og knoldet og den næste uge er det nærmest diaré som jeg bare ikke KAN holde på  ..

Begynder at være lidt urolig for mig selv da de her ture nu begynder at være ledsaget af en forfærdelig mavepine som slår ned som lynet fra en klar himmel.

Bonus info ..

Jeg var for 4-5 uger siden syg et par dage, sådan med lidt feber og hosten. Ikke noget særligt.

Siden da har jeg hostet helt ustyrligt meget, noget jeg ellers aldrig gør.

Hosten har ændret sig fra at være en "av min hals hoste" hele dagen igennem til at være en hoste som mere eller mindre kun viser sig om morgenen de en til to timer og igen om aftenen når jeg kommer i seng så hoster jeg hele natten lang.

Jeg har bestilt tid hos lægen, for jeg mener at have hørt at en hoste der varer mere en 3 uger bør undersøges.

Ville egentlig bare høre om nogen har nogle tanker om hvad det kan være  ?

Jeg hoster af og til slim op (det skulle være sundt) og især om aftenen viser det sig i anfald hvor jeg virkelig kæmper for at få luft.

Ikke at jeg nødvendigvis har noget med hinanden at gøre, det kunne blot være relevant at nævne.

KOST OG MOTION - helt almindelig kost, ingen ændringer - ingen allergi og alm. motion (cykler på job hver dag og løber i gennemsnit 4 gang i mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.