Skal jeg give min flirts datter gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.877 visninger
6 svar
4 synes godt om
1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg flirter med en fyr, hat jeg gjort siden sommerferien. Men vi er ikke kærester, men han vil gerne og kan godt ende med vi bliver afviser jeg ikke..

jeg har mødt hans børn, men aldrig nogen anden af hans familiemedlemmer eller andet.

han har inviteret mig og min dreng med til hans datters 4 års fødselsdag men vi kan ikke komme da vi selv skal til familie fødselsdag den dag..

skal jeg give hende en gave?

hvis ja, hvad skal jeg giver hende?

Har ingen ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Benjamins'mor

Synes da du skal give hende en lille ting, men hvad ved jeg ikke.

Anmeld

1. oktober 2014

EAF

Hej 

Jeg flirter med en fyr, hat jeg gjort siden sommerferien. Men vi er ikke kærester, men han vil gerne og kan godt ende med vi bliver afviser jeg ikke..

jeg har mødt hans børn, men aldrig nogen anden af hans familiemedlemmer eller andet.

han har inviteret mig og min dreng med til hans datters 4 års fødselsdag men vi kan ikke komme da vi selv skal til familie fødselsdag den dag..

skal jeg give hende en gave?

hvis ja, hvad skal jeg giver hende?

Har ingen ide...

Har du nogen fornemmelse af hvad hun kan lide? Typisk er det vel prinsesse, My little Pony, hårting - sløjfer, hårbånd, halskæder og armbånd - altså sådan nogen plastik noget hun måske selv kan lave - de der pakker fra BR eller alle andre legetøjsforretninger  Men spørg din flirt hvad hun kan lide, det skal jo ikke være overdrevet når I nu ikke er mere end flirts men en lille erkendtlighed er da aldrig af vejen, det er en sød tanke og I er jo også inviteret hvilket jeg syntes siger meget også selvom I ikke kan 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Har du nogen fornemmelse af hvad hun kan lide? Typisk er det vel prinsesse, My little Pony, hårting - sløjfer, hårbånd, halskæder og armbånd - altså sådan nogen plastik noget hun måske selv kan lave - de der pakker fra BR eller alle andre legetøjsforretninger  Men spørg din flirt hvad hun kan lide, det skal jo ikke være overdrevet når I nu ikke er mere end flirts men en lille erkendtlighed er da aldrig af vejen, det er en sød tanke og I er jo også inviteret hvilket jeg syntes siger meget også selvom I ikke kan 

Tak for svar. Har spurgt nu og han siger bare pige lege ting. HM det er jo så bredt... Er der ik nogen der har ideer ? Er aå meget på bar bund øv

Anmeld

1. oktober 2014

EAF

Anonym skriver:

Tak for svar. Har spurgt nu og han siger bare pige lege ting. HM det er jo så bredt... Er der ik nogen der har ideer ? Er aå meget på bar bund øv

Tegne og malegrej? Vandfarver og pensel plus en blok papir.

Bøger? Som far kan læse op af inden det er tid til at sove eksempelvis.

Hårelastikker, kam, børste, spejl til leg?

Udklædningstøj? Prinsessekjole/Frost kjole/

Legemad

Shampoo i forskellige farver så hun bliver grøn, rød og blå inden hun er færdig med badet? 

... 

Anmeld

2. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej alle igen :-) er aå meget på bar bund. Er dette noget for en pige på 4 ? Hendes far kan ikk sige hvad hun ønsker sig hehe mænd altså��

Anmeld

2. oktober 2014

merethe

Profilbillede for merethe

Min datter er næsten 4år.

Hun ville blive glad for ting/legetøj fra disneyfilmen frost

Male/tegneredskaber

udklædnings tøj

Lego

Så elsker hun alt med Spiderman (men det kan de fleste piger ikke lide)

musikinstrument (f.eks en fløjte)

pusslespil

Men ellers så gå ned i en legetøjs butik og lad dig inspirere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.