Veer men åbner mig ikke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hey folkens...

håber der er nogen som kan hjælpe eller har prøvet noget lignende... Jeg er indlagt på 4 døgn med veer men jeg åbner mig ikke... Har 2 cm livmoderhals tilbage den er blød men bliver ikke forkortet.. Det er super hårdt og jeg kan snart ikke holde til mere..

Nogen som har prøvet noget lignende som kan fortælle hvad der skete med dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Isabella_mor

jeg lå i 3,5 døgn med veer, jeg åbnede mig kun 7 cm, men det var fordi hovedet lå skævt. men jeg fik akut kejsersnit. men det er jo slet slet ikke sikkert du kommer til at opleve det samme.

men kan jordemødrene ikke give dig et svar?? 

de vil jo nok sige at du ikke er i aktiv fødsel eftersom du ikke har åbnet dig endnu. 

men jeg håber da du får nogle svar og evt også noget ro på... du har jo allerede ligget så længe og du skal jo også have energi til at føde..

Anmeld

1. oktober 2014

Manna

jeg lå ikke så længe før jordmoderen gav mig noget til at stoppe veerne og noget sovemedicin. Da jeg vågnede og veerne begyndte igen gik det som det skulle. Hun sagde at det sommetider var det der skulle til..

Anmeld

1. oktober 2014

lineog4

Jeg havde det 4 dage med den første, var dog ikke indlagt men blev sendt hjem med panodil og indslumringspiller.

efter 4 døgn fik jeg morfin, og så skete der noget. De mener det var en kombination af jeg spændte op (også selvom man ikke burde kunne da man jo ikke har kontrol over livmoder, men de mente resten af kroppen kunne stramme op) og at hun stod skævt... Endelig efter 4 døgn i smerter begyndte jeg at åbne mig og hun var født på 8 timer, hvor jeg bare sov mellem presseveer fordi jeg var så udkørt, men jeg fik født og så sov både hun og jeg 8 timer i streg

Anmeld

1. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde også veer uden effekt! Her tog de vandet for at sætte skub i veerne, det "hjalp" på styrken, men åbnede mig stadig ikke. Det eneste der virkede var da jeg fik ve-drop (og en epi for at jeg ikke skulle blive mere afkræftet). Dog endte det med baby stod skævt da jeg endelig nåede de 10cm, og så blev det aks. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.