hjælp, computer og iphone billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hjælper ..

jeg havde så mange billeder på min telefon af min søn gennem hans leve tid.. så det betyder jo ALT for mig.

jeg sætter så min telefon til computeren, laver en mappe på skrive bordet , og laver en kopi af alle mapperne fra mobilen til mappen på computeren.. så langt så godt. 

jeg går så igang med at slette billederne, der ligger på mobilen,via computeren.. 

til min STORE stræk at alle billeder er slettet os dem jeg kopiret over i en mappe på skrivebordet.  (sidder her og tud brøler)

Hvad  gør jeg for at få dem tilbage? 

de er ikke i "skraldespanden" ..

hjæælp mig , gør min dag go igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Soffy27

Åh nej..  Enhver mors mareridt.. 

Har du prøvet at søge inde i dokumenter om de har forputtet sig deri? 

Ellers kan man få et program der henter slettede ting igen.. Kan ikke huske hvad det hedder, men hvis du ikke finder en løsning kan jeg hører mit it-geni af en mand 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Soffy27 skriver:

Åh nej..  Enhver mors mareridt.. 

Har du prøvet at søge inde i dokumenter om de har forputtet sig deri? 

Ellers kan man få et program der henter slettede ting igen.. Kan ikke huske hvad det hedder, men hvis du ikke finder en løsning kan jeg hører mit it-geni af en mand 

har endnu ikke fået heldet med mig .. 

tror løbet er ved at være kørt ..

ja det væreste der ku ske, når det er billeder af ens barn og det er kun mig der havde dem..

Anmeld

1. oktober 2014

Stimap

Kan du måske gendanne din tlf, med en af de gamle sikkerhedskopier der er blevet lavet? så du kan få billederne frem på den igen ? 

Anmeld

1. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvilket styresystem bruger du? Windows? 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Kan du måske gendanne din tlf, med en af de gamle sikkerhedskopier der er blevet lavet? så du kan få billederne frem på den igen ? 

Problemet er at jeg ikke har lavet sikkerhedskontrollen på den siden den blev sat op og køre dengang jeg fik den.

så det r første gang idag jeg satte den til computeren igen efter jeg fik den for ca to år siden..

så de billeder jeg fik herover på den gang jeg fik dem, er kommet tilbage men ikke dem jeg har taget i ca de to år jeg har haft telefonen

Anmeld

1. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Prøv at google "gendanne slettede billeder" + styresystem, såsom windows. Der er en række forslag hvordan man kan gendanne slettede billeder. Men det kommer an på sit styresystem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.