blokade i hoften? ydre springhofte...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. oktober 2014

BinaMor

er der mon nogle der har prøvet dette herinde? kan ikke google nogle frem.

eller som har ydre springhofte?

enten fået blokader eller operation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Michelle21

Jeg har fået blokade - men det er dog ikke for det helt samme  

Anmeld

1. oktober 2014

BinaMor

Michelle21 skriver:

Jeg har fået blokade - men det er dog ikke for det helt samme  

jeg oplever at mine smerter har tiltaget (ikke de første par dage som jeg fik afvide) men her efter og er sofaliggende her efter 2 uger...

oplevede du gener? hjalp blokaden og fik du flere end 1? jeg skal have 3 iløbet af 3 måneder men sys godt nok ikke jeg lyster emd disse smerter

Anmeld

1. oktober 2014

Michelle21

BinaMor skriver:

jeg oplever at mine smerter har tiltaget (ikke de første par dage som jeg fik afvide) men her efter og er sofaliggende her efter 2 uger...

oplevede du gener? hjalp blokaden og fik du flere end 1? jeg skal have 3 iløbet af 3 måneder men sys godt nok ikke jeg lyster emd disse smerter

Ja jeg havde mange gener.. jeg fik 3 blokader, men de hjalp mig ikke en dyt.. så jeg endte med 2 operationer og venter på min 3 nu.. 

Håber det kan hjælpe dig.. det er ikke sjovt.. 

Anmeld

1. oktober 2014

Michelle21

BinaMor skriver:

Men igen.. vi har ikke fået blokade for det samme Jeg har fået for hoftedysplasi - som er en sygdom i hoften  

Anmeld

1. oktober 2014

BinaMor

jeg er også undersøgt for det da jeg også døjer med flere ting men de ved endnu ikke hvad.. udover den ydre springhofte og at jeg er stærkt hypermobil i hoften også.. han sagde at hvis 3 blokade ikke hjalp så var det en operation også. så håber ikke vi kommer derud men dette er også ulideligt og troede egentlig en blokade også bedøvede?

mine symptomer er ihvertfal tiltaget og hvis jeg går for meget kan jeg få stød og knække sammen. som om hoften ikke kan bærer det. det stråler ned i benet og svier...

men jeg er i tvivl om det er normal bivirkning, fordi det arbejder eller om det er fordi min krop modreagere.. mange jeg læser om har nemlig ingen symptomer.

god bedring til dig iøvrigt. lyder træls rigtig jysk træls...

Anmeld

1. oktober 2014

Kamilla-m

Jeg har fået både blokade og operation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.