Har jeg misset ægløsning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
3 svar
2 synes godt om
1. oktober 2014

mortilfreja

Jeg har taget disse tre æl test.. Dato og tid står på.

Den fra i går aftes er mest tydelig så tænkte at nu var den der snart men den her til morgen er svagere..

Har jeg misset ægløsning??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

mortilfreja

Hmmm... Jamen godt så!!! 

Anmeld

1. oktober 2014

biniek

mortilfreja skriver:

Jeg har taget disse tre æl test.. Dato og tid står på.

Den fra i går aftes er mest tydelig så tænkte at nu var den der snart men den her til morgen er svagere..

Har jeg misset ægløsning??

tag en dyb ind åndning.

det er ikke alle der ved noget om det  

der er flere muligheder.

Den kan ikke være kommet endnu, den kann gott kome efter en svag streg selv om de var stærkere før, det har ikke så meget at sige.

Den "kan" nok være mistet, men det tror jeg meget lidt på.

det KAN også være at du ikke har ægløsning denne månede, det kan ske.

Anmeld

1. oktober 2014

ErDetSnartNU

Jeg kan kun teste helt positivt i meget få timer, så mit gæt er, at du ville have haft en positiv test hvis du testede endnu senere på den d. 30/9. 

Ellers kan det have noget at gøre med, at man ved nogle tests helst ikke må teste om morgenen:   Ægløsningsteste giver udslag på LH-indholdet i urinen, og der er for det meste altid en smule LH-hormon i urinen. Men 24-36 timer før selve ægløsningen har man fundet ud af, at der sker en eksplosiv stigning af dette hormon – og det er denne stigning man ønsker at fange med en ægløsningstest. Ægløsningsteste kan tages på alle tidspunkter af dagen – faktisk er det bedst ikke at bruge morgenurin, når man tester med ægløsningsteste, da LH-hormonet bliver dannet om morgenen. 

Sakset fra denne side  http://www.mingraviditet.dk/snartgravid/aegloesning.htm

Der kan du også se, at du nok ikke har misset ægløsning, da den finder sted 24-36 timer efter positiv test - så hop du på manden! 

Og lige en tilføjelse - meget af det du spørger om, kan findes ved meget simpel søgning på nettet. At lave en "hmpft, INGEN har svaret, det er for DÅRLIGT"-besked i din tråd, fordi ingen har svaret inden for normal arbejdstid, er nok ikke den bedste måde til at få folk til at bidrage positivt i din tråd  

Held og lykke med at få dobbeltstreger snart!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.